raysv Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei, Har en pc som jeg nettop kjøpte ett 9800gtx kort for å få kjørt Age Of Conan ordentlig, men i spillet så får jeg FPS drops i ny og ned som gjør at den ligger på rundt 60-70 fps,, også dropper den ned til 1 fps, også går den opp igjen. Lurer derfor på om dette kan være psuen som er for dårlig? PSUen jeg har er standard PSU'n til chieftec som fulgte med kabinettet mitt som er på 400W. Oppsettet er: Intel C2D E8400 2.stk SATA disker 7200rpm Geforce 9800GTX 1. stk cdrom Burde 400w holde? eller er det ny psu som gjelder? Har prøvd å sjekke ut en del av kalkulatorene som er rundt omkring og de sier jeg ikke burde dra mer enn 250W-300W? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Vel, har et par Chieftec 400 watts PSUer som jeg synes er greie nok, men kunne egentlig aldri tenkt meg å kjøre et 9800GTX på dem. Det krever en del juice (opptil 150W). Har aldri funnet ut av den kombinerte 12V-kapasiteten på denne PSUen heller (som er der CPU og GPU trekker mesteparten av juicen fra), så det er en av grunnene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå