McBitch Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det ser mye bedre ut å ha en heldekkende brunfarge på kroppen enn slike hvite partier. Selv om de færreste ser det, så velger jeg å sole hele kroppen da jeg ikke ser problemet ved å sole meg naken Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tar sol naken jeg, er jo ikke så skummelt hvis en vakser godt før og etterpå og har hel hud... hva er vitsen med å påføre seg skiller? Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg soler meg alltid nude, "usynlig bikini" ser rett og slett litt latterlig ut (spesielt hvis man er veldig brun) Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Tar sol naken jeg, er jo ikke så skummelt hvis en vakser godt før og etterpå og har hel hud... hva er vitsen med å påføre seg skiller? Er du gutt?? . men vist en soler seg uten bokser/bikini samma hva du bruker får man bakterier på penis eller i rompa? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Birthe er et jentenavn. For det første: Hvorfor er det verre å få bakterier på rumpeballene enn på ryggen, lårene og leggene? For det andre: Hvorfor tar du deg ikke bare 10 sekunder ekstra og vasker solariumet med den væsken som står rett ved siden av sengen? Da fjerner du alle nevneverdige bakterier, noe som gjør denne problemstillingen overflødig. Endret 2. august 2008 av Kalinken Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Birthe er et jentenavn. For det første: Hvorfor er det verre å få bakterier på rumpeballene enn på ryggen, lårene og leggene? For det andre: Hvorfor tar du deg ikke bare 10 sekunder ekstra og vasker solariumet med den væsken som står rett ved siden av sengen? Da fjerner du alle nevneverdige bakterier, noe som gjør denne problemstillingen overflødig. Er solarium skadelig for penis? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvis du tenker iforhold til solskade på huden er det mulig. Men mange har jo mørkere farge på pikken enn resten av kroppen, så i så måte er de beskyttet ekstra godt akkurat på her. Hvis man aldri har solt seg uten bokser kan derimot området rundt pikken være litt ekstra ømfintlig ovenfor sol, fordi dette ikke har bygget seg opp noen nevneverdig beskyttelse mot UV-strålene. Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 blir ballene skadet? Lenke til kommentar
Henrikboy Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 vet ikke helt hva dere kom frem til men hvis gutter tar solarium naken hva skjer med systemet det, har ikke så lyst til og svi balla, liksom Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg soler meg alltid nude, "usynlig bikini" ser rett og slett litt latterlig ut (spesielt hvis man er veldig brun) Skille på jenter er dritsexy! Lenke til kommentar
Penance Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg soler meg naken, eller i det minste toppløs, i solarium - skiller er stygt! Vasker selvsagt godt både før og etter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hvorfor tar du deg ikke bare 10 sekunder ekstra og vasker solariumet med den væsken som står rett ved siden av sengen? Da fjerner du alle nevneverdige bakterier, noe som gjør denne problemstillingen overflødig. Det er som oftest bare vann i de flaskene, så du fjerner så og si ikke en dritt. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hvorfor tar du deg ikke bare 10 sekunder ekstra og vasker solariumet med den væsken som står rett ved siden av sengen? Da fjerner du alle nevneverdige bakterier, noe som gjør denne problemstillingen overflødig. Det er som oftest bare vann i de flaskene, så du fjerner så og si ikke en dritt. Det at det bare er vann i de flaskene er bare bullshit. Finner du et solarium med vann i flaskene. Kan de melde om det og solariumet blir stengt asap. Lenke til kommentar
S.Fox Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg pleier å ta sol naken for å unngå skiller. Selvfølgelig vasker jeg solsengen både før og etter bruk Lenke til kommentar
SuperstarFox93 Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Som hovedregel pleier jeg å være naken Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Flott å vekke til live en 9 år gammel tråd da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå