Kalinken Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Og hvem ser/bryr seg om det minimale skillet en boksershorts gir? Å ligge uten undertøy i solarium er regelrett grisete. Håper dere alle får flatlus. Det er da vanlig at man vasker solsengen med et desinfiserende middel. Altså er det ikke grisete, med mindre du av en eller annen merkelig grunn synes det er grisete å ligge i en forholdsvis steril solseng. Isåfall burde du være av typen som ikke setter deg ned på dosetet hjemme heller. Det er mye mer "grisete". Hva er det som er grisete med å ligge naken i et solarium? Er bare skinkene som er borti sengen, ligger ikke å gnir kuken utover sengen heller da. Trenger heller ikke sole seg i anus, så bare til å holde rumpeballene lukket. Det gjelder kanskje deg, men det fins nok av sykinger der ute som gjør ting i solariumet som du ikke en gang klarer å forestille deg. Sett at det er riktig som du sier at det er skittent i solsenger: Hvorfor er det bedre å få dette ekle på ryggen/lårene enn hva det er å få det på rumpeballene? Med dine antakelser om hva som skjer i et solarium er det jo bare logisk at du avstår fra å bruke det. Hm. Jeg tar sol naken ... Ser ikke helt problemet. Er andre ting som er langt mer uhygenisk. Er vell ikke uhygenisk, du vasker vell solariumen både før og etter du har tatt sol, men ser ikke helt poenget å bli brun der nede. Folk tenker vell ikke på brun fargen når man har sex? Hvorfor må man nødvendigvis bare så bra ut for andre? Hva med å se bra ut for seg selv også? En stor grunn til at jeg vil ha brunfarge er for å føle meg bedre. Da er det ganske likegyldig hvorvidt folk legger merke til det eller ikke, så lenge jeg føler meg bra. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hvorfor må man nødvendigvis bare så bra ut for andre? Hva med å se bra ut for seg selv også? En stor grunn til at jeg vil ha brunfarge er for å føle meg bedre. Da er det ganske likegyldig hvorvidt folk legger merke til det eller ikke, så lenge jeg føler meg bra. Joda selvfølgelig, men nå går ikke jeg naken hjemme heller. Derfor er det egentlig like greit å ha bokser på når jeg tar sol. Er ikke sånn at jeg står foran baderomspeilet og ser ned på den strøkne brunfargen der nede, uten skille. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Skal jeg bruke solarium så skal jeg få farge på HELE kroppen. Tull og tøys å si at det er så uhygenisk. Rumpesvette er ikke verre enn annen svette. 1 Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Skal jeg bruke solarium så skal jeg få farge på HELE kroppen. Tull og tøys å si at det er så uhygenisk. Rumpesvette er ikke verre enn annen svette. Enig der Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 En ting vil jeg bare si, hvist jeg hadde brukt truse ville jeg seffern tatt solarium uten truse for det jo flaut og dusje på skolen eller ha sex, så ser vennene din eller sex partnern din truseskillet. hehe Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Dritflaut. er du serriøs nå? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 er du serriøs nå? Er du? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 er du serriøs nå? Er du? Lurer akkurat på det samme, vill det si at du går naken hele sommer? Siden du kan jo ikke få skille på kroppen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 er du serriøs nå? Er du? Lurer akkurat på det samme, vill det si at du går naken hele sommer? Siden du kan jo ikke få skille på kroppen. Han trenger jo ikke det om han tar sol da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Den skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 er du serriøs nå? Er du? Lurer akkurat på det samme, vill det si at du går naken hele sommer? Siden du kan jo ikke få skille på kroppen. er du serriøs nå? Er du? Lurer akkurat på det samme, vill det si at du går naken hele sommer? Siden du kan jo ikke få skille på kroppen. Han trenger jo ikke det om han tar sol da. Jeg mener truse skillet, ikke bokser..... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Okey? Så du syntes det er flaut å gå i truse? Har ingen peiling på akkurat dette, da jeg bare bruker boxere. Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Okey? Så du syntes det er flaut å gå i truse? Har ingen peiling på akkurat dette, da jeg bare bruker boxere. Nettopp jeg bruker også bare boxere truse er jo lame da. Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 tok solarium uten igår, digg ass Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Denne topicen har blitt en spam tråd for Luki. >.> men over til topic Selv har jeg et solarium HJEMME. Derfor bryr jeg meg ikke om basiller og basilusker. Jeg soler meg uten boxer. Endret 7. juli 2008 av Romis Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Det heter da vitterlig truseskille uansett om en bruker truse, boksershorts eller serviett for å dekke seg til. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Soler meg i boxer her også, men trekker den litt opp på beina og ned ved magen. Vasker selvsagt solsengen grundig både før og etterpå. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 er det stilig med farge på balla? Det er hvertfall ikke stilig med flashbang når du er naken... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) er det stilig med farge på balla? Det er hvertfall ikke stilig med flashbang når du er naken... Kan du vennligst fortelle meg hvem du FLASHER kuken din for veldig ofte som faktisk gidder å BRY seg om du du har et hvitt parti på kroppen ? Edit: Med mindre du ikke går på ungdomsskole/VGS, tror tho ikke gutta i dusjen bryr seg noe mer visst det er tilfellet. Endret 9. juli 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå