McBitch Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Mulig det, men jeg vil tro vi daglig gjør ting som er langt mer uhygenisk enn å ligge naken i en solseng. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Bruk gjennomsiktig truse/bokser! Eg tek ikkje solarium sjølv forresten. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg pleier ligge uten undertøy, en stringtruse dekker ikke mye likevel. Om en skal være redd for alle de syke tingene mennesker kan gjøre i et solarium er det best å la være, selv vasker jeg solariumet godt før bruk, og håper på det beste. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Funker fjell det der, jeg gjør det og får sjeldent/aldri skille Da må du ha liten bokser, gitt. Eventuelt forblir du skilleløs fordi du ikke får farge på kroppen. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Alltid trusa av. Også renser jeg solariumet NØYE før og etter jeg er ferdig såklart. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Noen kamerater av meg fant sperm i ene solsenga :shock: Det var i Trondheim forresten. Tro ikke at det du ligger på er helt rent. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Usjda. Det er ikke bra. Nei man kan ikke stole på at alle vasker solsenga etter seg. Derfor er det jo lurt å gjøre det selv. Da blir det jo ihvertfall rent. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hva er problemet? Du vasker solsengen med desinfiserende, problem solved. Og ja, folk har seg i solsenger. Vær særlig obs på Cadillac-solsengene på Brun og Blid. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg pleier ligge uten undertøy, en stringtruse dekker ikke mye likevel. Om en skal være redd for alle de syke tingene mennesker kan gjøre i et solarium er det best å la være, selv vasker jeg solariumet godt før bruk, og håper på det beste. Håper du vasker etterpå også. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Neh, litt rumpesvette til neste mann er bare godt for huden. Deres feil om de ikke bekymrer seg for alle psychoene som har lagt der før. Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 jaja, så lenge dere vasker etter dere så gjør det ikke så mye, men vist jeg hadde funnet sperm inne i sengen hadde jeg forlat og aldri dratt tilbake :!: Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 jaja, så lenge dere vasker etter dere så gjør det ikke så mye, men vist jeg hadde funnet sperm inne i sengen hadde jeg forlat og aldri dratt tilbake :!: Tviler på at Skilpadde gjør det egentlig ja Det er litt ekkelt. :s Har hendt at jeg har glemt å vaske før jeg la meg ned!! Oh noes! Hadd jeg funnet litt sperm på senga hadde jeg tenkt "bra for han" og tatt en annen seng. mhm^-^ Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 U are on the interweb to much, med tanke på at Skilpadde er en jente så blir nok sæding litt vanskelig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nam er det ikke uansett. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har på meg bokser. Litt paranoid og ser for meg folk hoppe inn og plage meg Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg var greit engstelig de første gangene jeg solte meg nude. Kikket som en gal på døren, holdt boxeren på så lenge som mulig. Den tiden er over. Vanesak det der. Skal godt gjøres at noen kommer inn, dessuten driter jeg i det, tror ikke synet av kjønnet mitt tar livet av noen. Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg var greit engstelig de første gangene jeg solte meg nude. Kikket som en gal på døren, holdt boxeren på så lenge som mulig. Den tiden er over. Vanesak det der. Skal godt gjøres at noen kommer inn, dessuten driter jeg i det, tror ikke synet av kjønnet mitt tar livet av noen. hihi Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Man tar vel solarium uten bokser/truse. Den eventuelle flatlusen som måtte være der blir vasket bort før man legger seg ned. Tar du på dørhåndtak med eller uten hansker? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hm. Jeg tar sol naken ... Ser ikke helt problemet. Er andre ting som er langt mer uhygenisk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hm. Jeg tar sol naken ... Ser ikke helt problemet. Er andre ting som er langt mer uhygenisk. Er vell ikke uhygenisk, du vasker vell solariumen både før og etter du har tatt sol, men ser ikke helt poenget å bli brun der nede. Folk tenker vell ikke på brun fargen når man har sex? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå