Gå til innhold

Solarium med eller uten bokser/truse ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg pleier ligge uten undertøy, en stringtruse dekker ikke mye likevel. Om en skal være redd for alle de syke tingene mennesker kan gjøre i et solarium er det best å la være, selv vasker jeg solariumet godt før bruk, og håper på det beste.

Håper du vasker etterpå også.

Lenke til kommentar
jaja, så lenge dere vasker etter dere så gjør det ikke så mye, men vist jeg hadde funnet sperm inne i sengen hadde jeg forlat og aldri dratt tilbake :!:

Tviler på at Skilpadde gjør det egentlig ja :ohmy: Det er litt ekkelt. :s Har hendt at jeg har glemt å vaske før jeg la meg ned!! Oh noes!

Hadd jeg funnet litt sperm på senga hadde jeg tenkt "bra for han" og tatt en annen seng. mhm^-^

Lenke til kommentar

Jeg var greit engstelig de første gangene jeg solte meg nude. Kikket som en gal på døren, holdt boxeren på så lenge som mulig. Den tiden er over. Vanesak det der. Skal godt gjøres at noen kommer inn, dessuten driter jeg i det, tror ikke synet av kjønnet mitt tar livet av noen.

Lenke til kommentar
Jeg var greit engstelig de første gangene jeg solte meg nude. Kikket som en gal på døren, holdt boxeren på så lenge som mulig. Den tiden er over. Vanesak det der. Skal godt gjøres at noen kommer inn, dessuten driter jeg i det, tror ikke synet av kjønnet mitt tar livet av noen.

hihi :p

Lenke til kommentar
Hm. Jeg tar sol naken ... Ser ikke helt problemet. Er andre ting som er langt mer uhygenisk.

Er vell ikke uhygenisk, du vasker vell solariumen både før og etter du har tatt sol, men ser ikke helt poenget å bli brun der nede. Folk tenker vell ikke på brun fargen når man har sex?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...