bruker9842 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Hei. Jeg lurer på om det er normalt(eller noen som gjør det) altså tar solarium uten bokser/truse? jeg bryr meg ikke om hva dere synes om at gutter/menn tar solarium jeg liker og være brun. Tråden er for damer også! Takk for alle svar Endret 6. juli 2008 av luki Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ingen fare for å få noen stygge kommentarer her tror jeg, hvem liker vel ikke å være brun Hmm, selv blirre vel med boksershorts, sikkert litt deilig naken også (Aldri prøvd, but who knows, maybe next time) Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Ingen fare for å få noen stygge kommentarer her tror jeg, hvem liker vel ikke å være brun Hmm, selv blirre vel med boksershorts, sikkert litt deilig naken også (Aldri prøvd, but who knows, maybe next time) hehe hell yeah! bare kom med flere svar (H) Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Flere venniner av meg sier de som regel går i solarium uten undertøy, mens guttene (inkl. meg) sier de beholder bokseren. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Trekk boxeren langt opp på beina og landt ned på magen hvis du føler deg ukomfortabel med å ligge naken. Så får du ett veldig smalt skille Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 er det stilig med farge på balla? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Jeg tar som regel sol uten undertøy.. Skille er utrolig stygt. Endret 18. juli 2009 av snaffle Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg beholder trusa på ja. Må jo være mest renslig det. Lenke til kommentar
najki Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det blir med. Solbrent down there er ingenting jeg ønsker... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Og hvem ser/bryr seg om det minimale skillet en boksershorts gir? Å ligge uten undertøy i solarium er regelrett grisete. Håper dere alle får flatlus. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hva er det som er grisete med å ligge naken i et solarium? Er bare skinkene som er borti sengen, ligger ikke å gnir kuken utover sengen heller da. Trenger heller ikke sole seg i anus, så bare til å holde rumpeballene lukket. Endret 27. juni 2008 av stakan Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 De to gangene jeg har tatt solarium har jeg tatt det naken. Har ikke fått flatlus Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Trekk boxeren langt opp på beina og landt ned på magen hvis du føler deg ukomfortabel med å ligge naken. Så får du ett veldig smalt skille Da vil jo skillet se ut som et truseskille? Ikke veldig gøy å komme i dusjen etter gymmen å ha truseskille! Uten ftw! Endret 28. juni 2008 av Capiche Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hva slags homsegutter er det du dusjer med som dømmer deg fordi du har truseskille? Hell, jeg skulle ha prylet hele forbanna garderoben om jeg hadde sett noen med solbrun fabiohud rundt kjeppen. Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 æsj, tenk om noen ligger naken og spermer i solariumet uten å vakse +o( Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Er vel ikke noe koselig å ligge i et solarium hvis en det har vært folk som har vært der før som ikke har dusjet på lenge og som har liggi der naken. Som har klint analen sin i solsengen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva er det som er grisete med å ligge naken i et solarium? Er bare skinkene som er borti sengen, ligger ikke å gnir kuken utover sengen heller da. Trenger heller ikke sole seg i anus, så bare til å holde rumpeballene lukket. Det gjelder kanskje deg, men det fins nok av sykinger der ute som gjør ting i solariumet som du ikke en gang klarer å forestille deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå