Nillomien Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) jeg vet det har kommet noen bilder fra meg de siste 24 timene.. men sønnen har vannkopper. så jeg har veldig veldig god tid... lover å roe ned.. Endret 25. juni 2008 av Nillomien Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Hehe. Likte det ganske umiddelbart. Fikk inntrykk av at gravemaskina tenker "Hva nå? Sjefen sover..." Man blir jo sliten av å grave. Morsomt bilde. Lenke til kommentar
Ivar_Schiager Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 jeg vet det har kommet noen bilder fra meg de siste 24 timene.. men sønnen har vannkopper. så jeg har veldig veldig god tid... lover å roe ned.. Flott at du flyttet kamera ned på golvet. Dersom han fortsatt sover, vil jeg foreslå at du tar et bilde uten så mye i forgrunnen. Se hvilken effekt det har dersom du får fokus på gutten i stedet for gravemaskinen, evt øke dybdeskarpheten slik at begge kommer mere i fokus. Finnes det en annen vinkel som tydeligere får frem at gutten er syk? Utbrent i de lyse områdene? Prøv med utfyllingslys fra en blits, eller bruk en reflektor, slik at du kan korte ned på eksponeringstiden / redusere blenderen. Lenke til kommentar
Nillomien Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Tok noen bilder der August er i fokus.. Se om jeg får lagt inn det også jeg Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Dersom han fortsatt sover, vil jeg foreslå at du tar et bilde uten så mye i forgrunnen. Se hvilken effekt det har dersom du får fokus på gutten i stedet for gravemaskinen, evt øke dybdeskarpheten slik at begge kommer mere i fokus. Det at gutten var ute av fokus var egentlig det jeg likte med bildet. Det ga gravemaskinen et liv selv, men allikevel fullstendig avhengig av gutten. Lenke til kommentar
Nillomien Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) et heller dårlig forsøk... hmmmm... likte det ikke når august var i focus.. mye bedre når bare gravemaskinen var.. dårlig redigering av sofaen bak.. men bare får å teste Endret 25. juni 2008 av Nillomien Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Enig i at August er best ute av fokus. I det hele tatt et herlig familiebilde som dere kommer til å koser dere med i fremtiden. Alle foreldre har slike minner, og det er flott å få de foreviget. Om det er utmattelse på grunn av feber, eller bare fordi man har lekt for mye på julaften så er det en herlig situasjon som oser familielykke for meg. Et fint minne til fotoalbumet. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Enig i at August er best ute av fokus. I det hele tatt et herlig familiebilde som dere kommer til å koser dere med i fremtiden. Alle foreldre har slike minner, og det er flott å få de foreviget. Om det er utmattelse på grunn av feber, eller bare fordi man har lekt for mye på julaften så er det en herlig situasjon som oser familielykke for meg. Et fint minne til fotoalbumet. Det han sa. Lenke til kommentar
Nillomien Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Enig i at August er best ute av fokus. I det hele tatt et herlig familiebilde som dere kommer til å koser dere med i fremtiden. Alle foreldre har slike minner, og det er flott å få de foreviget. Om det er utmattelse på grunn av feber, eller bare fordi man har lekt for mye på julaften så er det en herlig situasjon som oser familielykke for meg. Et fint minne til fotoalbumet. Det han sa. ler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå