Gå til innhold

den som sover synder ikke..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vet det har kommet noen bilder fra meg de siste 24 timene.. men sønnen har vannkopper. så jeg har veldig veldig god tid... lover å roe ned..

post-151427-1214397080_thumb.jpg

Flott at du flyttet kamera ned på golvet.

Dersom han fortsatt sover, vil jeg foreslå at du tar et bilde uten så mye i forgrunnen. Se hvilken effekt det har dersom du får fokus på gutten i stedet for gravemaskinen, evt øke dybdeskarpheten slik at begge kommer mere i fokus. Finnes det en annen vinkel som tydeligere får frem at gutten er syk?

Utbrent i de lyse områdene? Prøv med utfyllingslys fra en blits, eller bruk en reflektor, slik at du kan korte ned på eksponeringstiden / redusere blenderen.

Lenke til kommentar
Dersom han fortsatt sover, vil jeg foreslå at du tar et bilde uten så mye i forgrunnen. Se hvilken effekt det har dersom du får fokus på gutten i stedet for gravemaskinen, evt øke dybdeskarpheten slik at begge kommer mere i fokus.

Det at gutten var ute av fokus var egentlig det jeg likte med bildet. Det ga gravemaskinen et liv selv, men allikevel fullstendig avhengig av gutten.

Lenke til kommentar

Enig i at August er best ute av fokus. I det hele tatt et herlig familiebilde som dere kommer til å koser dere med i fremtiden. Alle foreldre har slike minner, og det er flott å få de foreviget. Om det er utmattelse på grunn av feber, eller bare fordi man har lekt for mye på julaften så er det en herlig situasjon som oser familielykke for meg. Et fint minne til fotoalbumet.

Lenke til kommentar
Enig i at August er best ute av fokus. I det hele tatt et herlig familiebilde som dere kommer til å koser dere med i fremtiden. Alle foreldre har slike minner, og det er flott å få de foreviget. Om det er utmattelse på grunn av feber, eller bare fordi man har lekt for mye på julaften så er det en herlig situasjon som oser familielykke for meg. Et fint minne til fotoalbumet.

Det han sa.

Lenke til kommentar

Det han sa.

ler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...