Gå til innhold

Noen som skal inn i CSS-bataljonen i år?

I.A.G.

Anbefalte innlegg

infosoldat=sleppe øvelser og så videre?

Riktig. De øvelsene jeg er med på står jeg som en observatør og tar bilder.

Infosoldat i Informasjonsavdelingen HSTY. Kanskje du har sett en skjeggete person med stort kamera løpe rundt.
Hva er det du jobber med til daglig?

Fotografering - presse og generelt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
  • 11 måneder senere...

Hehe, håper du får et fint år i verdens navle! ;P

Det gjelder i alle fall å sørge for å utnytte mulighetene og tenke positivt, så blir det et kongebra år! ;) Nord-Norge er ikke så ille heller, bare du kommer deg litt vekk fra Bardufoss iblant og får sett deg om litt. Det er en av de store fordelene med å jobbe med transport der oppe, man får kjørt litt rundt og sett litt mer enn bare innsiden av sin egen leir.

Lenke til kommentar

Skal inne den 16 August jeg også. Både gleder og gruer meg :p Har hørt at det er rimelig kjedelig der oppe.. Men blir sikkert gøy, hvis ikke lager vi bare liv der :D

Det blir det du gjør det til, og som oftest ikke mer moro enn man lager selv. ;) Hvis man går inn for det, kan det bli et kongebra år!

Gorpium: Ingen problem :D vil du høre mer radio bardufoss, kan du gå inn på www.bardufoss.no og se litt øverst der, der kan du høre web stream av radioen, med reklame fra johnsen elektro og hele pakka :D

Haha, sykt bra! :wee: Nå har jeg noe å høre på framover, for å si det sånn. :p

Husker det stod på i bilen til det ikke var dekning lenger da jeg kjørte sørover i sommer. ^^ Gode tider.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...