gorpium Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 infosoldat=sleppe øvelser og så videre? Riktig. De øvelsene jeg er med på står jeg som en observatør og tar bilder. Infosoldat i Informasjonsavdelingen HSTY. Kanskje du har sett en skjeggete person med stort kamera løpe rundt.Hva er det du jobber med til daglig? Fotografering - presse og generelt. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Ja folkens, hvordan er det med juleperm? Noen som lengter tilbake? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Oh hell no! Deilig å være hjemme. Lenke til kommentar
rotiz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Deilig å komme tilbake til nord Norge! NAAT! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Seff. Kan vel egentlig ikke si at jeg lengtet tilbake, men det er på en måte litt deilig å komme i gang også. Var digg å kjøre lastebil igjen. Ut på roadtrip med krokbilen i mårra da, det blir digg. ^^ Lenke til kommentar
rotiz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kommer da nye rekrutter snart og. Skal bli gøy å se på, haha! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hehe ja. Kanskje slenge inn noen "Sjekk antrekk" her og der. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 slik vi tenkte om dere da dere kom inn i august Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hehe. Er vel en sirkel som aldri tar slutt. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Ikke lenge til dimmings nå, folkens! ^^ Og perm på fredag. Gode tider nå. Tre uker med mønstring er ikke akkurat noe høydepunkt, men skal vel klare å komme meg gjennom det og... Lenke til kommentar
Mrwasa Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 e e åsså en av dei utvalgte Men i følge min seddel så har e innrykk den 16. august:) å skal tjenestegjøre i Bardufoss(o glede ) Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Hehe, håper du får et fint år i verdens navle! ;P Det gjelder i alle fall å sørge for å utnytte mulighetene og tenke positivt, så blir det et kongebra år! Nord-Norge er ikke så ille heller, bare du kommer deg litt vekk fra Bardufoss iblant og får sett deg om litt. Det er en av de store fordelene med å jobbe med transport der oppe, man får kjørt litt rundt og sett litt mer enn bare innsiden av sin egen leir. Lenke til kommentar
Peroti Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hallaisen Skal inne den 16 August jeg også. Både gleder og gruer meg Har hørt at det er rimelig kjedelig der oppe.. Men blir sikkert gøy, hvis ikke lager vi bare liv der Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ah, savner den jingelen de hadde på radioen, trallene igjennom vedlikeholdshallen etter en øvelse. "Raaadio barduFOSS" haha Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Takk skal du ha SvennAndre! Jeg hadde fortrengt minnene av Radio Bardufoss, men du måtte vekke de til live igjen. Rusta er et sted det, men messen er forferdelig sammenlignet med Skjold og Setermoen. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Gorpium: Ingen problem vil du høre mer radio bardufoss, kan du gå inn på www.bardufoss.no og se litt øverst der, der kan du høre web stream av radioen, med reklame fra johnsen elektro og hele pakka Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Skal inne den 16 August jeg også. Både gleder og gruer meg Har hørt at det er rimelig kjedelig der oppe.. Men blir sikkert gøy, hvis ikke lager vi bare liv der Det blir det du gjør det til, og som oftest ikke mer moro enn man lager selv. Hvis man går inn for det, kan det bli et kongebra år! Gorpium: Ingen problem vil du høre mer radio bardufoss, kan du gå inn på www.bardufoss.no og se litt øverst der, der kan du høre web stream av radioen, med reklame fra johnsen elektro og hele pakka Haha, sykt bra! Nå har jeg noe å høre på framover, for å si det sånn. Husker det stod på i bilen til det ikke var dekning lenger da jeg kjørte sørover i sommer. ^^ Gode tider. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 De spiller faktisk ikke så ille musikk, bedre musikk derfra enn feks. NRJ og Nrk MP3, spør du meg. Husker vi lo godt på bussen når vi hørte jingelen for første gang, på vei til et eller annet ^^ Lenke til kommentar
Ubetjent Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg fikk vite at jeg skal inn den 16. aug. (buskerud) Skjer med det a? Alle andre ser ut som skal inn den 14. Endret 6. juni 2010 av Ubetjent Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 De har innrykket over flere dager, intet rart eller spesielt med det. Du har ikke akkurat pratet med alle soldatene. Gjør som det står på innrykkslappen din, du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå