I.A.G. Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Når jeg var der, så var det greit om man strøk en gang, fikk prøve en gang til. Strøk man en gang til, derimot. Da går tida fort unna mtp sperrefristen, og er ikke så mye tid satt av til lappen. Men om du står, har du en konge tid i vente. Noe av det beste med min tid i forsvaret, var kjøretimene. Rett og slett drit artig, og FKB har ting på stell. Ekstra artig sikkert om du får kjøre de nye scania'ene. Det fikk ikke jeg, men det kan være en fordel, da du lærer P39'ene bedre å kjenne fra dag en, og det er tross alt dem du skal bruke i tjenesten. Hvilken tropp var du i? Joda, vi får nok et forsøk til, men i dennne troppen skal jo alle sammen kjøre, så hvis noen ikke står, så har de egentlig ikke noe å gjøre her. Nå er jeg også en av de siste som skal ta den, så da blir det en stund til jeg får tatt lappen hvis jeg ikke står. Så det er nok bare å lese og stå i. Endret 26. oktober 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 jeg var vedlikeholdstropp KP3, Teknisk Materiell Forsyning. Japp, du får ha lykke til. Skal selv fullføre førerkortet om noen uker, da blir det glattkjøring. Forsvaret dekket ikke det for oss, desverre, men det er en smal sum å betale for å få lappen. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Japp, du får ha lykke til. Skal selv fullføre førerkortet om noen uker, da blir det glattkjøring. Forsvaret dekket ikke det for oss, desverre, men det er en smal sum å betale for å få lappen. Samme her, vi må også ta glattkjøring sivilt. Men det er ikke noe stress, tenker jeg tar det i løpet av vinteren. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Nylig poppet inn i CSS Servicetroppen jeg. Hadde rekrutten i IngBn på Skjold. Endret 27. oktober 2008 av gorpium Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Nylig poppet inn i CSS Servicetroppen jeg. Hadde rekrutten i IngBn på Skjold. Kult, da bor du kanskje i oppgangen ved siden av meg da? Bor i 122C. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det gjør jeg nok ja. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Da var lastebillappen bestått, og drøyt to uker til juleperm. Kunne ikke vært bedre. Vært ute og rattet med krokbil i hele dag også. Digg. Hvordan er stemningen hos dere andre? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Obs obs! Advarsel, julespøk nærmer seg! Ikke for alle, men et par heldige utvalgte får seg en overraskelse mot jul! Når dere MINST venter det Lenke til kommentar
Castano89 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg skal inn i CSS 15 januar 09 gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Obs obs! Advarsel, julespøk nærmer seg! Ikke for alle, men et par heldige utvalgte får seg en overraskelse mot jul! Når dere MINST venter det *Venter i spenning.* Jeg skal inn i CSS 15 januar 09 gleder meg som en liten unge Det har du all grunn til. Blir sikkert en sinnsykt kald rekruttperiode da. Lykke til! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 No shit! Bare det å gå 15min ute nå i beret er forjævli! Termometeret sier -18 og dårlig stemning. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Og du har ikke prøvd isbading enda, eller? GL HF Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kommer ikke til å skje. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 skulle til å stikke innom for å si gru dre, men ser ut til at dere allerede har dratt inn til soning, og er 6 mnd inn i det... Lenke til kommentar
Northland Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kommer ikke til å skje. Tro meg, det skjer.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hehe, ikke i min stilling. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Åssen stilling har du? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Infosoldat i Informasjonsavdelingen HSTY. Kanskje du har sett en skjeggete person med stort kamera løpe rundt. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 infosoldat=sleppe øvelser og så videre? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Infosoldat i Informasjonsavdelingen HSTY. Kanskje du har sett en skjeggete person med stort kamera løpe rundt.Hva er det du jobber med til daglig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå