Gå til innhold

Noen som skal inn i CSS-bataljonen i år?

I.A.G.

Anbefalte innlegg

Når jeg var der, så var det greit om man strøk en gang, fikk prøve en gang til. Strøk man en gang til, derimot. Da går tida fort unna mtp sperrefristen, og er ikke så mye tid satt av til lappen.

Men om du står, har du en konge tid i vente. Noe av det beste med min tid i forsvaret, var kjøretimene. Rett og slett drit artig, og FKB har ting på stell. Ekstra artig sikkert om du får kjøre de nye scania'ene. Det fikk ikke jeg, men det kan være en fordel, da du lærer P39'ene bedre å kjenne fra dag en, og det er tross alt dem du skal bruke i tjenesten.

Hvilken tropp var du i?

Joda, vi får nok et forsøk til, men i dennne troppen skal jo alle sammen kjøre, så hvis noen ikke står, så har de egentlig ikke noe å gjøre her. :roll:

Nå er jeg også en av de siste som skal ta den, så da blir det en stund til jeg får tatt lappen hvis jeg ikke står. Så det er nok bare å lese og stå i. :p

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Japp, du får ha lykke til. Skal selv fullføre førerkortet om noen uker, da blir det glattkjøring. Forsvaret dekket ikke det for oss, desverre, men det er en smal sum å betale for å få lappen.

Samme her, vi må også ta glattkjøring sivilt. Men det er ikke noe stress, tenker jeg tar det i løpet av vinteren.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Obs obs! Advarsel, julespøk nærmer seg!

Ikke for alle, men et par heldige utvalgte får seg en overraskelse mot jul! Når dere MINST venter det :D

*Venter i spenning.* ;)

Jeg skal inn i CSS 15 januar 09 :) gleder meg som en liten unge :D

Det har du all grunn til. ;)

Blir sikkert en sinnsykt kald rekruttperiode da. Lykke til! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...