I.A.G. Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Er det noen flere forumfolk som skal inn i CSS-bataljonen i august? Jeg er altså en av dem. Evt. noen som er der allerede? I så fall er det jo på tide at vi blir litt kjent. Edit: La til link. Endret 9. september 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvilken dato er innryksdagen din? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Hvilken dato er innryksdagen din? 14. august. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Alle i samme avdeling i hæren har samme innrykksdag (om de er i samme kontingent). Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Alle i samme avdeling i hæren har samme innrykksdag (om de er i samme kontingent). Dette stemmer ikke i forhold til hva som står om panserbataljonen på mil.no sine sider under foreløpig innrykksplan 2009. Der er det inrykk 7-8 januar, så avdelinger har nok ikke inrykk på samme dag. MEN derimot CSS-bataljonen har ett inrykk, og det er den 14 august. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) http://www.mil.no/felles/vpv/start/fgt/art...&source=ftd Panser er tydeligvis et unntak. Endret 1. juli 2008 av Herrbrun Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg stiller 14. august. ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg stiller 11. Skjold, here I come Lenke til kommentar
Northland Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har inntrykk av at det er en del dager mellom hvert innrykk til de forskjellige bataljonene. Me tanke på hvor mye kaos det er på sessvollmoen på innryksdagen er det veldig forståelig.. Jeg har hvertfall vært i CSS siden 17 januar. Mener jeg har lagt merke til noen andre her inne som også er her. Bare å spør om det er noe du lurer på hvertfall Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har inntrykk av at det er en del dager mellom hvert innrykk til de forskjellige bataljonene. Me tanke på hvor mye kaos det er på sessvollmoen på innryksdagen er det veldig forståelig.. Jeg har hvertfall vært i CSS siden 17 januar. Mener jeg har lagt merke til noen andre her inne som også er her. Bare å spør om det er noe du lurer på hvertfall Er det egen rekruttperiode for de som er i CSS eller hadde dere felles periode liksom? Hvordan var den? :0 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hver avdeling i hæren gjennomfører egne "rekruttperioder", i sine respektive leire. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er det egen rekruttperiode for de som er i CSS eller hadde dere felles periode liksom? Hvordan var den? :0 I CSS foregår hele rekrutten i rusta leir, der du skal vær hele året.. Så personene du blir kjent med i rekrutten er de du skal tilbringe resten av året med etterpå.. Innrykket i januar havner i kompani 3 (kp3) og innrykket i januar havner i kp2. Da det er andre befal og sjefer i kp3, og at rekruttperiodene sikkert aldri er like kan jeg ikke si med sikkerhet hvordan rekrutten der blir. Rekrutten i kp2 var til tider ganske tøff og tung, men ville aldri vært uten opplevelsene vi fikk! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er det bataljonen med nerder som tror militæret er som Counter Strike? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Dimma fra Kp3 CSS nå 4 juli, lykke til dere som skal inn. Kan være behjelpelig med spørsmål om det trengs. Überadri; nei, det er samband det, som ligger i heggelia leir Lenke til kommentar
mr-awesome- Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Dimma fra Kp3 CSS nå 4 juli, lykke til dere som skal inn. Kan være behjelpelig med spørsmål om det trengs. Überadri; nei, det er samband det, som ligger i heggelia leir Når hadde du innrykk? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Dro inn 9 august i fjor. Var en spennende tid Lenke til kommentar
mr-awesome- Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Dro inn 9 august i fjor. Var en spennende tid Hva gjorde at du fikk dimme før et helt år? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Du er aldri inne et helt år, man dimmer som regel en stund før. 10mnd~ Nå ble jeg bare permitert den 4 juli, men offisielt ble jeg ferdig den 12. Dimmepengene kommer og snart, omtrent 1 august. Det blir kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå