Pherol Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Endelig står sykkelen min i garasjen! En splitter ny YZF Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Alle bildene er tatt med mobil såe ^^ Dette er fra garasjen. Dette er fra Hagen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Får nesten bare si gratulerer . Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Gratulerer, den va dritstilig. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Takk Er fortsatt en stund til jeg får lappen, men jeg kan øvelses kjøre i trafikk tho med pappa bakpå, det får holde til april Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Den var nice Eneste jeg ikke likte var bakdelen med skiltopphenget Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 enig, men du kunne jo kanskje feste skilte under hekken xD mange tyngre sykkler har det der:P Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Nå har det seg sånn at jeg er helt enig:p Den er virkelig ikke noe fin Det som er, er at det er ulovelig å ta den av å feste noe annent sted. Siden jeg har brukt så mye penger på sykkelen, så har jeg ikke råd til bot:p Kanskje litt senere! Endret 2. juli 2008 av Pherol Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 etter min mening den kuleste lettsykkelen. græts skulle gjerne hatt den selv, men får ikke lov av foreldrene mine da de synes "16 åringer ikke har noe å gjøre på et kjøretøy som går i 140 alene". så da får jeg vel nøye meg med en trimmet tzr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå