Ravage Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 hei! jeg har kjøpt et abit kd7 raid, og da jeg fikk tilsendt det fikk jeg ikke med den plata som skal være bakpå kabinettet og dekke der med portene. Hvor kan jeg få tak i det? komplett kunne ikke sende meg det fordi de ikke hadde den plata i løse deler! hilsen Ravage Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Sjekk om den som er på kabinettet ditt passer. Hvis ikke skal komplett.no sende deg en (forutsatt at det faktisk er meningen at den skal følge med HK'et). Lenke til kommentar
Ravage Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Sjekk om den som er på kabinettet ditt passer. Hvis ikke skal komplett.no sende deg en (forutsatt at det faktisk er meningen at den skal følge med HK'et). Hva kan jeg skrive til komplett? kom med noen gode ord ? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Forklar saken og vær høflig, så går nok det bra. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 har kd7, og det SKAL følge med en sånn brakett. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Send tilbake hele greia og be om et nytt (likt) hk med komplett bundle.. Komplett skal dekke utgiftene for returen om du får "godkjent retur" av dem. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Returner produktet og be om nytt noe du har krav på om produktet ikke hadde komplett bundle når du mottok det. Jeg har opplevd noe lignende, da mottok jeg tom et krus som kompensasjon BTW: Bruk emnefeltet litt mer fornuftig neste gang er du snill, litt mer spesifik tittel er ikke å forakte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå