Crispin Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Først av alt, elendig topic men jeg kommer egentlig ikke på hva jeg skal skrive. Spørsmålet blir hvor sterkt skjermkort kan jeg bruke med cpu'en min før cpu'en blir en flaskehals? Jeg har siklet litt på 4850 i det siste, men har også lyst på 4870, men lurer på om sistenevnte blir overkill og at jeg ikke får utnyttet det helt ? I tillegg har jeg 4gb med ocz ram og et ganske billig msi neo-f hovedkort. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ville ha kjøpt et kort der cpu er flaskehalsen. Billige er dem også. Og når du en gang oppgraderer cpu , nos som koster ca 1000-1300kr Så slipper du å oppgradere gpu. PSU vil nok også være en flaskehals om den fulgte med kabinettet og har du ikke 2gb ram blir det neste flaskehals. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Har en mist 500watt så tror den holder? Er det noen stor forskjell på de ulike levrandørene til 4850? Har googlet litt men fant egentlig ut at det ikke var noen forskjell? Tenker da mest på kjøleløsningen. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) 500 holder ja. Forskjellene er hva som følger med kortet, spill osv Noen er fabrikk overklokket * OC 4850 xxx osv Og ellers er det som du sier bare kjøleren som kan være modifisert. Det er nok ikke stor forskjell, ville ha kjøpt det billigste i prisguiden. Endret 25. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå