Nillomien Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Vi var en tur på festningen i dag. der ser sønnen min er stor slem flue. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Likte bildet, den uskarpe bakgrunnen og særlig uttrykket til den søte gutten ... Ville muligens kanskje prøvd å croppet bilde slik at bare overkroppen og hode er i motivet ... Endret 25. juni 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Lånte bildet ditt og croppet det litt Lenke til kommentar
tommis Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Hehe, utrolig morsomt uttrykk. Liker bildet, men er også enig i at du kanskje kan croppe det litt trangere? EDIT: Det ble mye bedre Endret 25. juni 2008 av tommis Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Herlig utrykk gutten har! Dette må du ramme inn Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg synes din egen komposisjon er god nok. Den har en klar retning, og en passe balanse i den ensartede fargebruken. Overkropp er bra, og det er greit med de hendene som er kuttet nederst. Skal jeg sette fingeren på noe så det være at jeg ikke er like begeistret for uttrykket som de andre. Han er tydelig overrasket over noe, men det går ikke helt klart frem hva det er han reagerer på. Når han viser en så klar reaksjon blir jeg nysgjerrig på hva det er han ser, og jeg synes at det burde vært med i bildet for å fortelle en historie. Hvis det hadde vært mulig. Hvis ikke hadde jeg foretrukket et herlig guttesmil isteden for en reaksjon jeg ikke forstår. Det er ikke lett å forstå slike små banditter uansett, men jeg tror du forstår hva jeg mener Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg synes din egen komposisjon er god nok. Den har en klar retning, og en passe balanse i den ensartede fargebruken. Overkropp er bra, og det er greit med de hendene som er kuttet nederst. Skal jeg sette fingeren på noe så det være at jeg ikke er like begeistret for uttrykket som de andre. Han er tydelig overrasket over noe, men det går ikke helt klart frem hva det er han reagerer på. Når han viser en så klar reaksjon blir jeg nysgjerrig på hva det er han ser, og jeg synes at det burde vært med i bildet for å fortelle en historie. Hvis det hadde vært mulig. Hvis ikke hadde jeg foretrukket et herlig guttesmil isteden for en reaksjon jeg ikke forstår. Det er ikke lett å forstå slike små banditter uansett, men jeg tror du forstår hva jeg mener Er enig i det! løsning = Lim inn mora :!: Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg skal gå litt i mot strømmen og påstå at hendene bør være med i bildet. Crop på sidene ble bra, men når hele armene synes får jeg et sterkere inntrykk av at han blir overrasket av noe og skal til å sette på spurt med beina på nakken. Uten armene føler jeg at han står stille og skjærer grimaser, for å sette det litt på spissen. Da forsvinner også kanskje behovet for å se det som overrasker han til en viss grad? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Du har strengt tatt rett i det, steffen, men jeg føler at det er nok kritikk. Det jeg hadde tenkt å foreslå var å ta større utsnitt når man jobber med barn, siden de er så uforutsigbare. Man trenger litt ekstra å gå på da. Det er den mer konstruktive delen av min kritikk. Ha med nok rom til å få med deg barnets krumspring. Endret 25. juni 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Enig med Steffen i at hendene bør være med. Jeg synes derimot ikke at den harde beskjæringen på sidene var nødvendig. Slik det originale utsnittet er ser gutten tilbake mot det området med mest "luft" og er også på vei til å bevege seg ut av bildet. Dette gir inntrykk av at han er på vei til å flykte fra noe som åpenbart har skremt han. Dette var vel slik jeg oppfatter det også fotografens hensikt med bildet. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Du har strengt tatt rett i det, steffen, men jeg føler at det er nok kritikk. Det jeg hadde tenkt å foreslå var å ta større utsnitt når man jobber med barn, siden de er så uforutsigbare. Man trenger litt ekstra å gå på da. Det er den mer konstruktive delen av min kritikk. Ha med nok rom til å få med deg barnets krumspring. Det er sant. Barn gjør nøyaktig det som faller de inn der og da, gjerne uten noen logisk forutsetning. Du har en spesiell måte å kritisere bilder på og det liker jeg. Jeg håper du fortsetter å være aktiv i BK, så jeg slipper å begynne å sende deg bilder med sneglepost for å få kommentarer. Ser frem til å slite ut både kamera og utløser-fingeren fremover. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Morsomt bilde, og helt klart verdt å ta vare på. Tror jeg hadde ledd meg ihjel hadde jeg sett noe lignende av meg fra min egen barndom. Lenke til kommentar
Nillomien Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Morsomt bilde, og helt klart verdt å ta vare på.Tror jeg hadde ledd meg ihjel hadde jeg sett noe lignende av meg fra min egen barndom. Smiler.. er det jeg håper også.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Flott bilde. Savner litt å få se hva som fremkaller utrykket hans, men det funker sånn det er nå også. Lenke til kommentar
Con Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 utrolig bra uttrykk . Detter er bildet som kommer til å gjøre han flau første gangen han har med seg en jente hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå