Redalon Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ny rune. Noen som kjenner igjen symbolet? Ser ut som et atom spør du meg xD ikke noe fra diablo hvertfall Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Ser ut som et atom spør du meg xD ikke noe fra diablo hvertfall Kan være partikkelfysikk som nevnt ovenfor. Muligens et planitært eller system symbol... f.eks vårt eget. Dette kan symbolisere tredje planeten i et solsystem. Eller at det er noe i fjerne, altså utenfor den tredje planeten. Men den er altså tom, så jeg vet ikke hva, ikke en planet. Men dette er håpløs spekulasjon som Blizzard elsker Endret 26. juni 2008 av guardianpegasus Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Når jeg tenker meg om, så kommer det jo et Starcraft2 snart, så det ville kanskje være logisk med noe nytt i Diablo universet. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tenk hvor slemt gjort det er av Blizz om dette IKKE er Diablo... alle hintene de har lagt inn, all forventningen på Diablo fansidene på nettet, forum osv... jeg tror de gir ifra seg en gyllen sjanse og pisser off utallige kunder om dette er et Starcraft eller Warcraft spill. Personlig kommer jeg ikke til å tilgi dem fort Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 1s1 2s2 er ingen vanlig elektronkonfigurasjon, så jeg tror vi kan utelukke den muligheten. Hadde håpet på 1s2 = He(l)lium. Astronomi kan være løsningen, men jeg tror det er noe Blizzard-relatert. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ja, vi snakker vel da om et snodig isotop eller no... usansynelig. Kan også være plantet bare for å misslede. Kanskje er det f.eks en ny rune som introduseres. Eller det har noe med planeter å gjøre. Kanskje det representerer vårt solsystem, og den fjerde sirkelen symboliserer helvete eller himmel eller noe. Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Sitter her med coveret selv, både diablo, diablo 2 og lod, men øynene passer ikke helt inn på noen av de Lenke til kommentar
Pawndus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Endret 26. juni 2008 av Pawndus Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kanskje WoW er langt tilbake i historien, forhistorisk. Diablo er nærmere "nåtid", kanskje middelalderen. og Starcraft er fremtiden Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg ler om den siste runen ikke havner på toppen for å danne stjerna. Isen som har smeltet bort og viser området i midten former noe som ligner ei stjerne allerede. Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 "Hot Job – Lead 3D Environment Artist Blizzard Entertainment, the developer of Diablo and Diablo II, is looking for a lead 3D environment artist skilled at creating models and texture maps for both architectural and natural environments. The ideal candidate has experience modeling and texturing assets for a diverse visual range of environments. Take a look at the job posting here." Står det øverst på Blizzard siden. Uten tvil Diablo III og det i 3D! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Dersom de har tenkt å annonsere et nytt Diablo-spill, så er det vel naturlig at de allerede har sysselsatt noen i den stillingen der? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det bildet var teit, det er 2 symboler som ikke er uthevet, skal man bare ignorere dem for å se det man vil? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Det bildet var teit, det er 2 symboler som ikke er uthevet, skal man bare ignorere dem for å se det man vil? De runene som ikke er markert ligger heller ikke på splash bildet på blizzard.com. Så jeg forstår lite av hva som menes med det. Endret 26. juni 2008 av CK_ Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det bildet var teit, det er 2 symboler som ikke er uthevet, skal man bare ignorere dem for å se det man vil? De runene som ikke er markert ligger heller ikke på splash bildet på blizzard.com. Så jeg forstår lite av hva som menes med det. Er nå hvert fall 2x flere runer på det bildet der Lenke til kommentar
genstian Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Synes det ser ut som en galakse eller noe, men noen solsystemer uthevet. Kan vel også være "Project Hydra", men tviler. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nye runen ligner på den mage bygningen fra WC3, fra humans, den bygningen har noen runde kuler svevende over seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg