EmmJay Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Blizzards Rob Pardo sier at et nytt spill skal annonseres denne helgen. Les mer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg hater disse teaser-greiene, egentlig. ;_; Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Liker de egentlig jeg , Bare se på de sidene som tolker alt innholdet til siste pixel (har ikke link) Lenke til kommentar
eekilli Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Håhå, det BØR være Diablo III :dribble: Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Sikkert enda et repetativt spill. Som alt annet pisset Blizzard gir ut. Jeg respekterer Blizzard som et kvalitets firma, men bra spill har de egentlig ikke. Det fins mye bedre spill innenfor samme sjanger av de spillene de har. Jeg forblir negativ, og håper at jeg blir heller feil og overrasket. Endret 25. juni 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 OMFG! De bekrefter ihvertfall nå at det faktisk dreier seg om et NYTT spill, ikke Starcraft eller Warcraft! Det er nå faktisk KANSKJE og MULIGENS en LITEN SJANSE for at dette KAN være (tør jeg å håpe?) DIII... They certainly have the hype thing down to an art... Lenke til kommentar
Mathias92 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Håper det er WotLK releasedate jeg :> Men tror det er Diablo.. Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Ja avid gamer. Nå har diablo, starcraft, warcraft seriene ikke vært annet enn topp selgere. Så kalle det dårlig spill sier mer om deg enn spillene tror jeg. Og hvis han sa nytt spill så er ikke WotLK et nytt spill. Bare en expansion Endret 25. juni 2008 av Danielen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Håper det enten er snakk om Diablo 3 eller et helt nytt spill. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Håper det er WotLK releasedate jeg :>Men tror det er Diablo.. Ikke lov å tøyse med sånn! Er det Diablo III så skal Lars sprette champagnen han har spart på i 3 år (spesielt til denne anledningen). Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 skal det ikke være bekreftelse og ikke benektelse? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvem faen håper på WOTLK? Vi vet jo allerede at faenskapet kommer Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 arrg, Blizzard er noen skumle tøser. Elsker alle spillene som dem har laget til nå (eneste er wow som jeg er gått lei av for en god stund siden), så kommer de her å kiler oss på tæsene i ei hel uke. Håper virkelig det er DiabloIII. Lenke til kommentar
GA Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 "Dette kan vel ikke sies å være annet enn en benektelse på at det faktisk befinner seg noe under den isen" Dette må vel være feil? Skal vel være "bekreftelse" og ikke "benektelse"... Jeg håper faktisk på noe helt nytt jeg, selv om Diablo 3 eller Warcraft 4 hadde vært fantastisk. Har tro på at Blizzard klarer å lage noe knallbra selv utenom disse seriene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Blir spannande å se. Imellomtiden kan jo en omtale og demoen av det originale Diablo 1 nytes, som finnes blant annet her Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Håper på noe helt nytt, altså et helt nytt spill og/eller en helt ny franchise. Gjerne noe innen adventure-sjangeren. Men fint for Diablo fansene dersom det er Diablo III det er snakk om da. Lenke til kommentar
Oldcrow Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 OMFG! De bekrefter ihvertfall nå at det faktisk dreier seg om et NYTT spill, ikke Starcraft eller Warcraft! Det er nå faktisk KANSKJE og MULIGENS en LITEN SJANSE for at dette KAN være (tør jeg å håpe?) DIII... Så Diablo 3 er et nytt spill, mens Starcraft/Warcraft er det ikke, skjønte jeg ikke helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg