Xpm Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som har spilt som Marth mot level 9 DK cpu...? Jeg fikser det bare ikke. Den jævla apen irriterer meg grenseløst, selv om det er helt syk trening for meg nå. Vet ikke om det egentlig burde være det da Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg og du får ta oss noen kamper senere da Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Haha Det får vente til jeg har full tak på spiking dessverre. Selv om jeg lett banker opp level 9 cpus (UNNTATT DEN JÆVLA APEN) så har jeg ikke helt teken på edge-spiking. Utrolig flaut når jeg spiller med venner og går aggressivt mot dem, bare for å fast-fall selfdestruct...spesielt siden de ikke akkurat vet noe særlig om Super Smash annet enn "omg-slossespill-trykke-tilfeldig-knapper!" Endret 4. juli 2008 av Xpm Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Utrolig flaut når jeg spiller med venner og går aggressivt mot dem, bare for å fast-fall selfdestruct...spesielt siden de ikke akkurat vet noe særlig om Super Smash annet enn "omg-slossespill-trykke-tilfeldig-knapper!" Selveid er veleid Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Edge-spiking? Slå folk som er på veg inn, rett ned? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Spike = Slå en motstander ned uten at han kan jumpcancle seg ut av det. For eksempel Falcos Dair (Ned-a i lufta) Mange spikes i Brawl, det er jo kult. Endret 4. juli 2008 av Badering Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg liker bedre at Brawl er balansert slik at alle har en grei sjans, istedenfor som i Melee, der det var liksom 2-3 super-characters og et clusterf'ck av teknikker x_x Lenke til kommentar
Harald00 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Noen her som ikke er alt for gode som vil ta seg en brawl med meg? Blir første gang jeg spiller mot noen online, vil se hvordan det er^^ Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Haha Det får vente til jeg har full tak på spiking dessverre. Selv om jeg lett banker opp level 9 cpus (UNNTATT DEN JÆVLA APEN) så har jeg ikke helt teken på edge-spiking. Utrolig flaut når jeg spiller med venner og går aggressivt mot dem, bare for å fast-fall selfdestruct...spesielt siden de ikke akkurat vet noe særlig om Super Smash annet enn "omg-slossespill-trykke-tilfeldig-knapper!" Hvilken char bruker du da? Og er ikke så helt enkelt å spike Donkey Kong forresten. Særlig ikke om det er en person som spiller, og ikke maskina Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) DK er helt sykt sterk i Brawl... Prøvde litt tilfeldig online og selv om jeg ikke akkurat er noen fantastisk smash spiller, synes jeg man kommer til et punkt i spillet der all random-crap greiene tar over og ikke lar spilleren selv bli noe bedre. Er så innmari air-dodge/shield/first-hit-camp-repeat fest, at jeg blir irritert til tider. Jeg bruker Marth, men det var egentlig ikke noe spesiell grun for det. Nå har jeg blitt så "god" med ham at jeg ikke orker å plukke opp enda en figur. Endret 4. juli 2008 av Xpm Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Nokon som vil spele litt 1on1 no? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Kan godt spille en mot en, men er ikke så god... enda. PM meg om du vil spille. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Er det som i Tekken 3, der man kunne runne hele spillet med en enkelt teknikk om og om igjen? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Kjøpte Brawl igår har nesten spilt hele tiden siden da! Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Er det som i Tekken 3, der man kunne runne hele spillet med en enkelt teknikk om og om igjen? Nei Lenke til kommentar
Harald00 Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Kjøpte Brawl igår har nesten spilt hele tiden siden da! HEhe, det er et drit bra spill ja ^^ MEn hvordan er det online? prøvde istad med random people... lagget som bare det =\ Endret 5. juli 2008 av Harald00 Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Online er som regel bra når to nordmenn spiller. Om begge har bra internettlinje og sånn,da. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hva skjer med at det alltid er 4 random folk i Online delen +/- cpu? Jeg vil spille 1v1, selv mot random folk Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Noen som er med nå eller? =D sitter oppe hele dagen + natta, så send meg en PM =) Lenke til kommentar
mad2k4 Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Spilte nylig Brawl hos en kamerat, og da hører vi plutselig temaet til Extra sendingen (norsk tipping) som bakgrunnsmusikk! Noen som vet hvilket brett/hvilken sang dette er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå