aspic Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Wolf er MIN! Finn ein annan! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 ALDRI. Reflectoren hans er beyond godly. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 *stikker å praccer* Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 noen her som har myutsu torfeet? klarer ikke få det=Þ utifra det jeg kan av japansk må man klare all-star på vanskeligste vanskelighetsgrad.. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 noen her som har myutsu torfeet? klarer ikke få det=Þ utifra det jeg kan av japansk må man klare all-star på vanskeligste vanskelighetsgrad.. Har man ikke continues på all-star da? Burde ikke være særlig vanskelig da. Boss battles på intense derimot, krever litt trening. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Liker Fox, men han er altfor raskt. Jeg har store problemer med å snu meg rundt uten å løpe som en tulling. Foretrekker helt klart å oppføre meg som en tulling med vilje. Har begynt å få sansen for Mr. Game & Watch. Han er så latterlig idiotisk at det er vanskelig å ta ham alvorlig når han entrer arenaen, men det gjør bare at folk undervurderer ham. Men Snake er og blir en fjott. Takler ham ikke. Han er for treg og for lite offensiv for min del. For øvrig fikk jeg et uventet problem med Link. Skulle ta en av de der Target Smash (level 3 tror jeg), men han klarte rett og slett ikke å hoppe høyt nok til ta de øverste. Til slutt måtte jeg gi opp. Det er ikke noe problem med de andre, men akkurat han hopper for lavt? Har noen andre hatt det problemet? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 noen her som har myutsu torfeet? klarer ikke få det=Þ utifra det jeg kan av japansk må man klare all-star på vanskeligste vanskelighetsgrad.. Har man ikke continues på all-star da? Burde ikke være særlig vanskelig da. Boss battles på intense derimot, krever litt trening. vinner man ting selv om man bruker continue=Þ? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hvordan får man gullhammere til og knus glass med? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 spill mye=Þ jeg har ikke fått mer enn ca 30 stk, og jeg har spillt det siden første uka=Þ Lenke til kommentar
Patney Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Mine favoritter er Lucas og Snake, de er bare de kuleste på hele spillet. Har selvfølgelig ikke spilt Mother3(enda), men MGS har jeg spilt utrolig mye. Jeg vinner alltid med dem og (H) Bruker Diddy ofte og. Han er nest kuleste (siden de to andre er helt jevnt), og har sykt digg moveset. Subspace er ganske dårlig, da. Ga meg omtrent 0 nostalgi og minner. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Noen som har en forklaring på hvorfor spillet lagger på wifi? Jeg har prøvd å resette routeren og latt wii være alene på nettet. Wlan dekning er perfekt (routeren er 3 meter unna) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Noen som har en forklaring på hvorfor spillet lagger på wifi? Jeg har prøvd å resette routeren og latt wii være alene på nettet. Wlan dekning er perfekt (routeren er 3 meter unna) spillet er laget for japanske kjøpere... de kan streame 8,42TB/h=Þ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Ingen server nærmere? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Men Snake er og blir en fjott. Takler ham ikke. Han er for treg og for lite offensiv for min del.Det er vel fordi han er en karakter som ikke passer med din spillestil. Vil ikke si han er dårlig da.... For øvrig fikk jeg et uventet problem med Link. Skulle ta en av de der Target Smash (level 3 tror jeg), men han klarte rett og slett ikke å hoppe høyt nok til ta de øverste. Til slutt måtte jeg gi opp. Det er ikke noe problem med de andre, men akkurat han hopper for lavt? Har noen andre hatt det problemet? Foreslår bombe. Fungerer ofte det. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hvordan får man toon link? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hvordan får man toon link? slik som alle andre, spill!! tror det var 400 matches Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 vær ferdig med adventure mode. the subspace. og spill en classic. det har ikke noe og si hvor mange liv eller vanskelighetsgrad Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 spilte det for første gang i dag, og må si at jeg var imponert. spilte aldri smash bros før heller, og har i dag bare spilt en times tid sammen med en kompis (spilte kun enkle fighter). Jeg hadde jo selvsagt ingen peiling på hva jeg holdt på med til å begynne med, men det kom seg etterhvert. Vant til og med 6 ganger på rad Er nok et spill jeg må kjøpe så snart jeg har penger til det ja Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 da har jeg kjøpt spillet, og testet det litt. morro spill, men funker det ikke å spiller 2 player over wifi? jeg og dama vil spille 2vs2 mot andre spillere:( Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Men Snake er og blir en fjott. Takler ham ikke. Han er for treg og for lite offensiv for min del. Det er vel fordi han er en karakter som ikke passer med din spillestil. Vil ikke si han er dårlig da.... Så for meg er han utrolig dårlig. For øvrig fikk jeg et uventet problem med Link. Skulle ta en av de der Target Smash (level 3 tror jeg), men han klarte rett og slett ikke å hoppe høyt nok til ta de øverste. Til slutt måtte jeg gi opp. Det er ikke noe problem med de andre, men akkurat han hopper for lavt? Har noen andre hatt det problemet? Foreslår bombe. Fungerer ofte det. Problemet er ikke å nå ødelegge de øverste målene, men å komme seg opp på selve plattformen. Med mindre Link har en bombe slik som Samus og som faktisk kaster ham i været har jeg ikke sjanse til å hoppe høyt nok med ham til å klatre opp. Det merkelige er at alle andre kan nå dem uten problem, og folk som Meta-Knight kan jo til og med fly opp dit. Men nå har jeg ikke spilt noe særlig med Link, så det kan være noe jeg har oversett. For øvrig kan de aller fleste folkene åpnes ved å gå gjennom SSE, spille et visst antall kamper eller en tredje ting jeg ikke husker i farten. (som for eksempel å gå gjennom Classic på Normal uten å bruke continue, gå gjennom Classic med 10 folk og så videre). Selv mangler jeg bare tre stk nå og har ikke engang blitt ferdig med SSE. Fikk et teit problem hvor jeg hele tiden gikk til høyre i en bosskamp av en eller annen grunn, men det var nok mest på grunn av batteriene i wiimoten som begynte å bli dårlige. Håper jeg. Har ikke spilt siden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå