Krissman Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 jeg var litt skuffa i starten men nå ser jeg at det lever opp til forventningene mine! helt genialt spill Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Da var spille i hus og så langt er det litt mer enn greit nok.Bruker GC-kontrollen, men når jeg detter ut av banen hva er det jeg skal trykke på da? Opp+B-angrep funker på å få deg opp igjen. Lucas og Ness har blant annet et angrep som gjør at du kan styre skuddet, og dermed skyte deg selv i baken, for å få deg opp på banen igjen Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 I morgen skal jeg til en kompis for å spille dette! Gleder meg som en unge (kanskje fordi jeg er en...) Lenke til kommentar
svenka Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Noen som har skjønt seg på Lucario sin "ned" B? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Om noen slår deg mens du bruker lucarios ned-B, så unngår du skade men slår de isteden. Omtrent samme som marth sin ned-B med andre ord. Jeg har btw spilt brawl i et par måneder nå. Og vil bare si at det enkelte sier om at det IKKE er kompetetivt bare er tull. Er kompetetivt som FY, for de som vil det Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kjøpte kl. 10 i dag (åpningstiden) sto bare En til utenfor som skulle ha det. klarte 1600 på homerun <3 Noen bedere? xD Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Kjøpte kl. 10 i dag (åpningstiden) sto bare En til utenfor som skulle ha det. klarte 1600 på homerun <3 Noen bedere? xD Jeg har over 1200 med ALLE, og et par stykker over 2000. Woho. Har ikke prøvd så fryktelig hardt å få gode rekorder heller Harr-harr vent nå litt. Er det 2000 METER du snakker om eller? for jeg har US versjon og der står det i fot xD Endret 27. juni 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Homerun er digg da ;P bruker du den - Slipp Kølla + Ned + A du og eller? ;P Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 sånn at jeg hopper over sandsekken og hiver kølla i trynet på den og tar imot kølla igjen? Nei absolutt ikke. Jeg gidder ikke bruke tid på sandsekk spillinga Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Fikk spillet i posten på torsdag, så det var en liten overraskelse. Har spilt litt hver eneste dag nå, men pga av skyhøye forventingene og mangel av venner å spille med har det ikke tatt helt av for meg enda. Kan tenke meg at det er morsommere å spille med venner. Online delen er litt skuffende. Må ofte vente en god stund på å spille mot noen, og noen ganger kan det være litt laggede. Også ser jeg ingen form for rating / ranking osv, noe som gjør at man møter helt tilfeldige og ikke nødvendigvis folk på samme nivå. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ja, uten andre personer å spille med er ikke Brawl så veldig bra. Rett og slett, dette er et spill som, hvis det skal spilles til det fulle, MÅ spilles med andre. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 sånn at jeg hopper over sandsekken og hiver kølla i trynet på den og tar imot kølla igjen? Nei absolutt ikke. Jeg gidder ikke bruke tid på sandsekk spillinga åja, du mener sikkert feet du 1600 meter jeg Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ja, skjønte du mente meter etterhvert. Og jeg som trodde jeg skulle komme her og briefe xD Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Mine Favoritter: 5#:Diddy kong 4#:Pit 3#:Wolf 2#:Sonic 1#:Fox Endret 28. juni 2008 av Bmc Lenke til kommentar
cube85 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Sinnsykt SSBB var utrolig bra Helt uber bra! Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Selv om han strengt tatt kun er mid-tier, er Pit min favouritt Elsket Kid Icarus da jeg var liten, så jeg hadde forsåvidt bestemt meg i samme øyeblikk om han ble annonsert i forifjor. Pit er veldig enkelt å lære å spille, så han har fått et rykte av å være en "nybegynner"-karakter, men det trenger jo ikke nødvendigvis være negativt. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hvor kommer alle disse Tier-greiene ifra? Finnes jo ingen tiers i Brawl enda? Forresten, jeg mainer Pit for øyeblikket, men Toon Link skal maines så snart han er unlocked. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Finnes vel ingen offisielle tier lister, men folk kan da gjette. Kan forresten vise folket en tier liste som er nokså bra. http://www.allisbrawl.com/blogpost.aspx?id=482 Men så har ikke tiers så mye å si i brawl da. Brawl er mye mer balansert enn melee, og alle figurene går det fint an å vinne med. Så spill den dere liker best Lenke til kommentar
runela Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Noen som vil spille online mot meg og en kompis? Send pm Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Lite spørsmål. Jeg prøvde å få troféet for å vinne over 50 folk i Endless Brawl og klarte det på andre forsøk. Sloss jeg på vanlig vis går det dårlig, men jeg knuser fiendene svært raskt og effektivt uansett hvem jeg spiller med så lenge jeg står under dem og slår dem opp i luften. Er det meningen det skal være slik? Det ble altfor enkelt. Likte for øvrig å få Snake med i Adventure Mode, men det virker nesten som om han er tatt med for å gjøre narr av ham? Liker den detaljen (selv om jeg ikke har noe imot MGS spillene og regner det første som en klassiker). Maken til idiot skal man lete lenge etter, og han er ikke direkte bra i kamp heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå