Gå til innhold

Tråden for Super Smash Bros Brawl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var spille i hus og så langt er det litt mer enn greit nok.

Bruker GC-kontrollen, men når jeg detter ut av banen hva er det jeg skal trykke på da?

Opp+B-angrep funker på å få deg opp igjen. Lucas og Ness har blant annet et angrep som gjør at du kan styre skuddet, og dermed skyte deg selv i baken, for å få deg opp på banen igjen :)

Lenke til kommentar

Om noen slår deg mens du bruker lucarios ned-B, så unngår du skade men slår de isteden. Omtrent samme som marth sin ned-B med andre ord.

Jeg har btw spilt brawl i et par måneder nå. Og vil bare si at det enkelte sier om at det IKKE er kompetetivt bare er tull. Er kompetetivt som FY, for de som vil det :)

Lenke til kommentar
Kjøpte kl. 10 i dag (åpningstiden) sto bare En til utenfor som skulle ha det.

klarte 1600 på homerun <3 Noen bedere? xD

Jeg har over 1200 med ALLE, og et par stykker over 2000. Woho. Har ikke prøvd så fryktelig hardt å få gode rekorder heller :p

Harr-harr vent nå litt. Er det 2000 METER du snakker om eller? for jeg har US versjon og der står det i fot xD

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar

Fikk spillet i posten på torsdag, så det var en liten overraskelse. Har spilt litt hver eneste dag nå, men pga av skyhøye forventingene og mangel av venner å spille med har det ikke tatt helt av for meg enda.

Kan tenke meg at det er morsommere å spille med venner.

Online delen er litt skuffende. Må ofte vente en god stund på å spille mot noen, og noen ganger kan det være litt laggede. Også ser jeg ingen form for rating / ranking osv, noe som gjør at man møter helt tilfeldige og ikke nødvendigvis folk på samme nivå.

Lenke til kommentar
sånn at jeg hopper over sandsekken og hiver kølla i trynet på den og tar imot kølla igjen? Nei absolutt ikke. Jeg gidder ikke bruke tid på sandsekk spillinga :p

åja, du mener sikkert feet du ;)

1600 meter jeg

Lenke til kommentar

Selv om han strengt tatt kun er mid-tier, er Pit min favouritt :yes:

Elsket Kid Icarus da jeg var liten, så jeg hadde forsåvidt bestemt meg i samme øyeblikk om han ble annonsert i forifjor. Pit er veldig enkelt å lære å spille, så han har fått et rykte av å være en "nybegynner"-karakter, men det trenger jo ikke nødvendigvis være negativt.

Lenke til kommentar

Lite spørsmål. Jeg prøvde å få troféet for å vinne over 50 folk i Endless Brawl og klarte det på andre forsøk. Sloss jeg på vanlig vis går det dårlig, men jeg knuser fiendene svært raskt og effektivt uansett hvem jeg spiller med så lenge jeg står under dem og slår dem opp i luften. Er det meningen det skal være slik? Det ble altfor enkelt. :(

Likte for øvrig å få Snake med i Adventure Mode, men det virker nesten som om han er tatt med for å gjøre narr av ham? Liker den detaljen (selv om jeg ikke har noe imot MGS spillene og regner det første som en klassiker). Maken til idiot skal man lete lenge etter, og han er ikke direkte bra i kamp heller. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...