Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tråden for Super Smash Bros Brawl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er rundt 1/4 sek delay på alle "lagfrie" kamper. Det ødelegger jo litt for "kjapp"-mindgaming o.l. Men ikke så veldig mye. Det er å vende seg til. Eneste problemet er at det alltid er ubehagelig å gå over til online hvis du først har spilt noen kamper offline.

Problemet er som sagt at selv på de LAGFRIE kampene, så er det en liten forsinkelse. Og den forsinkelsen er ikke SÅ liten heller, i et spill som smash.

Lenke til kommentar
Spilte mot Altidrett og Olav En natt, fy **** dere var gode ass ;)

lo litt da bruttern drepte deg med sin Pokemon Trainer xD

Har du lagg eller noe? Ble helt umulig å spille mot deg neon ganger pga lag, mens det gikk andre ganger.

Kanskje det var "mystikklag".. Da kan vi vel prøve igjen en annen gang..

haha, gjorde en fantastisk shine spike så ble det no contest -

bruker ikke lagge with friends men... Prøve min Falco i mårra?

Lenke til kommentar

Smashforumet hater AlltidRett dakar :(

Fjollete hvordan de holder på der. Ja, for det mener jeg. Er man uenige, så er man automatisk "en uten peil". Det er en veldig dum holdning. Jeg hørte han Tonberry kom videre. Stakkars fyr som hater Brawl SÅ intenst, fordi han må vende seg til noe nytt, fremfor å faktisk få brukt de sikkert flere tusen timene han investerte i Melee. Liker ikke sånne elitister med ovenifra-ned holdning jeg. Hadde vært greit om han var en hyggelig fyr med upartiske og saklige holdninger, men når han kun er en trangsynt fjortis, er det ikke lett å se "opp" til ham nei. Kikka innom i går altså. Det er folk som tviholder på sitt, og argumenterer UTROLIG repetivt. Eneste grunn til at du "taper" argumentasjonskampene der, Kjell, er fordi de er i flertall. Det er jo elitistenes forum. Elitister som har spesialisert seg på Melee, og ikke Brawl. Eneste jeg har å utsette på deg, er at du har en ørliten tendens til å leke litt "spydig" med vilje. Jeg tar det som en spøk, men det er ikke alle som gjør! ;P

Bare husk at folk som er ovenifra-ned, selv om de har skills, ikke ender opp veldig populære utenfor sine egne, sære, kretser ;)

Synd du ikke kom videre for øvrig. Jeg vet du hadde fortjent det. Jeg kunne kanskje kommet et stykke der selv(gapet mellom meg og de virkelig GODE er ikke SÅ stort at det hadde vært umulig med de reglene der). Men jeg fikk ikke fri fra jobben. Du røk ut i andre runde eller noe hørte jeg? Hva skjedde?

Endret av UleDule
Lenke til kommentar

Joda sant det du sier.. Men jeg har forsåvidt lagt opp til å bli hata der med vilje og da. Så er egentlig ikke synd på meg :p

Ok slik gikk det med meg i turneringa: Første kamp vant jeg med alle 3 liv i behold. Var mot en liten jente som var samus. Trodde faktisk jeg skulle tape kampen, siden kontrollen min monga (det hadde den aldri gjort før, og når jeg kom hjem virka den fint igjen) men fikk lånt en kontroll av en hyggelig fyr så det gikk greit :)

Andre kamp begynte bra, mener å huske jeg hadde 3 liv igjen og han 1. Så fikk han slått meg ut en gang, og så fikk han 2 smashballer på rad og kverka meg med dem. Landmaster på battlefield var ikke så greit å unngå xD

Jeg pleier ledge-stalle som det kalles med DK's opp-b angrep, men med tap jump på ble det til at jeg hoppa opp på banen og inn i tanksen på magisk vis. Ganske morsomt.

At tap jump var på gjorde også at det plutselig ble veldig vanskelig å få tak i smashball :!:

Så joda, det var litt kjipt å tape,men gikk nå smilende ut derfra likevel :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 1 måned senere...

Spiller det fortsatt kvar gong eg er heime med kompisane/brødrene mine, er fantastisk artig, er litt gira på online innimellom og, men det er ikkje så kult uten friend codes og litt aktive spillere.

Sei ifra om det er nokon her som fortsatt bruker å spele i ny og ne, er lett med på en smash-kveld her og der!

3739-7231-3030 Erl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...