Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 4000 kamper online!?! når kom dette til europa!=0 jeg har sikekrt under 300 kamper online og jeg har hatt spillet i 6mnd!!XDD Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 4000 kamper online!?! når kom dette til europa!=0 jeg har sikekrt under 300 kamper online og jeg har hatt spillet i 6mnd!!XDD Jeg fikk det jo rett etter det kom ut i USA da, og var rimelig aktiv en god stund til å begynne med. Er ganske aktiv fortsatt og så Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Jeg forstår ikke dere gidder å spille online. Her er det som å spille cs med 2000 i ping. Det lagger så mye at det tar et sekund fra jeg trykker på en knapp til det skjer noe. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Viss det er så ille gidder ikke jeg spille online heller. Må være så godt som lagfritt for at det skal være gøy. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Ja. Flaks for meg at jeg har en god connection med alle jeg spiller med. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Ja. Jeg har en kraftig lagg. Må tenke ut hva de tre andre på banen skal gjøre og time det riktig. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Det er rundt 1/4 sek delay på alle "lagfrie" kamper. Det ødelegger jo litt for "kjapp"-mindgaming o.l. Men ikke så veldig mye. Det er å vende seg til. Eneste problemet er at det alltid er ubehagelig å gå over til online hvis du først har spilt noen kamper offline. Problemet er som sagt at selv på de LAGFRIE kampene, så er det en liten forsinkelse. Og den forsinkelsen er ikke SÅ liten heller, i et spill som smash. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Spilte mot Altidrett og Olav En natt, fy **** dere var gode ass lo litt da bruttern drepte deg med sin Pokemon Trainer xD Lenke til kommentar
Amento Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Har ikke fått testa online enda, sliter litt med å finne players. Dog, jeg har ikke prøvd så veldig mye Det tok fryktelig lang tid å koble opp mot internet tho ... Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Spilte mot Altidrett og Olav En natt, fy **** dere var gode ass lo litt da bruttern drepte deg med sin Pokemon Trainer xD Har du lagg eller noe? Ble helt umulig å spille mot deg neon ganger pga lag, mens det gikk andre ganger. Kanskje det var "mystikklag".. Da kan vi vel prøve igjen en annen gang.. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Spilte mot Altidrett og Olav En natt, fy **** dere var gode ass lo litt da bruttern drepte deg med sin Pokemon Trainer xD Har du lagg eller noe? Ble helt umulig å spille mot deg neon ganger pga lag, mens det gikk andre ganger. Kanskje det var "mystikklag".. Da kan vi vel prøve igjen en annen gang.. haha, gjorde en fantastisk shine spike så ble det no contest - bruker ikke lagge with friends men... Prøve min Falco i mårra? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Ja, er mer enn klar til å møte deg. Trenger mye trening til lørdag, og derfor stikker jeg om det lagger i det hele tatt. Lenke til kommentar
Harald00 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 noen som er på nå? ingame altså Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Hoi Darknemesis, hvordan gikk det med deg på den turneringa? Orker ikke spørre på smashforum Jeg ble jaffal slått ut av en fox som var laaangt ifra så god som din xD Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Smashforumet hater AlltidRett dakar Fjollete hvordan de holder på der. Ja, for det mener jeg. Er man uenige, så er man automatisk "en uten peil". Det er en veldig dum holdning. Jeg hørte han Tonberry kom videre. Stakkars fyr som hater Brawl SÅ intenst, fordi han må vende seg til noe nytt, fremfor å faktisk få brukt de sikkert flere tusen timene han investerte i Melee. Liker ikke sånne elitister med ovenifra-ned holdning jeg. Hadde vært greit om han var en hyggelig fyr med upartiske og saklige holdninger, men når han kun er en trangsynt fjortis, er det ikke lett å se "opp" til ham nei. Kikka innom i går altså. Det er folk som tviholder på sitt, og argumenterer UTROLIG repetivt. Eneste grunn til at du "taper" argumentasjonskampene der, Kjell, er fordi de er i flertall. Det er jo elitistenes forum. Elitister som har spesialisert seg på Melee, og ikke Brawl. Eneste jeg har å utsette på deg, er at du har en ørliten tendens til å leke litt "spydig" med vilje. Jeg tar det som en spøk, men det er ikke alle som gjør! ;P Bare husk at folk som er ovenifra-ned, selv om de har skills, ikke ender opp veldig populære utenfor sine egne, sære, kretser Synd du ikke kom videre for øvrig. Jeg vet du hadde fortjent det. Jeg kunne kanskje kommet et stykke der selv(gapet mellom meg og de virkelig GODE er ikke SÅ stort at det hadde vært umulig med de reglene der). Men jeg fikk ikke fri fra jobben. Du røk ut i andre runde eller noe hørte jeg? Hva skjedde? Endret 18. august 2008 av UleDule Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Joda sant det du sier.. Men jeg har forsåvidt lagt opp til å bli hata der med vilje og da. Så er egentlig ikke synd på meg Ok slik gikk det med meg i turneringa: Første kamp vant jeg med alle 3 liv i behold. Var mot en liten jente som var samus. Trodde faktisk jeg skulle tape kampen, siden kontrollen min monga (det hadde den aldri gjort før, og når jeg kom hjem virka den fint igjen) men fikk lånt en kontroll av en hyggelig fyr så det gikk greit Andre kamp begynte bra, mener å huske jeg hadde 3 liv igjen og han 1. Så fikk han slått meg ut en gang, og så fikk han 2 smashballer på rad og kverka meg med dem. Landmaster på battlefield var ikke så greit å unngå xD Jeg pleier ledge-stalle som det kalles med DK's opp-b angrep, men med tap jump på ble det til at jeg hoppa opp på banen og inn i tanksen på magisk vis. Ganske morsomt. At tap jump var på gjorde også at det plutselig ble veldig vanskelig å få tak i smashball :!: Så joda, det var litt kjipt å tape,men gikk nå smilende ut derfra likevel Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Er det egentlig noen som spiller det fortsatt ? Lenke til kommentar
Early Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Spiller det fortsatt kvar gong eg er heime med kompisane/brødrene mine, er fantastisk artig, er litt gira på online innimellom og, men det er ikkje så kult uten friend codes og litt aktive spillere. Sei ifra om det er nokon her som fortsatt bruker å spele i ny og ne, er lett med på en smash-kveld her og der! 3739-7231-3030 Erl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå