Gå til innhold

Tråden for Super Smash Bros Brawl


Anbefalte innlegg

Livsfarlig for han selv? Du har da såpass kontroll? Selv synes jeg Diddy kong er en artig figur å spille med, selvom han ikke har det lille ekstra.

Overdrev litt der. Har ikke drept meg selv med han, men jeg havner alltid i kantene av skjermen når jeg prøver desperat å skyte noen med supertrikset.

 

IMO, snake er kanskje den beste. Sterke slag og sykt sterke miner, missiler osv, og veldig god til å "hoppe". Blir nesten alltid eid av en kamerat som er han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv Yoshi har sine sider om man vet hvordan man skal spille ham og utnytte alle fordelene hans. ;)

 

Men jeg nekter å godta at Snake er overpowered. For meg virker det heller som han er sinnsykt underpowered. Idioten klarer jo ingenting! :p Og nei, det er ikke bare min spillestil. Jeg spiller aldri som ham, bare mot ham. Av alle folkene jeg har spilt mot er han en av de suverent dårligste.

 

Du vet at det er DU som styrer Snake, derfor vil det heller hete at DU er idioten som ikke klarer noe. Jeg vinner ofte med Snake.

Lenke til kommentar
Selv Yoshi har sine sider om man vet hvordan man skal spille ham og utnytte alle fordelene hans. ;)

 

Men jeg nekter å godta at Snake er overpowered. For meg virker det heller som han er sinnsykt underpowered. Idioten klarer jo ingenting! :p Og nei, det er ikke bare min spillestil. Jeg spiller aldri som ham, bare mot ham. Av alle folkene jeg har spilt mot er han en av de suverent dårligste.

Hvem skrotblink er det du spiller mot, da? :p

Snake er faktisk spillets beste akkurat nå (tror ikk metagmet vil utvikles noe særlig).

Med Grenade Cooking, Mortar Slide og de stygge, latterlig sterke tiltsene er han nesten ubalansert.

 

Bare flaks at chaingrab->Dair Spike funker fett på ham.

Lenke til kommentar
Wat, diddykong? Hopper langt med det er egentlig alt jeg har å si. Supertrikset hans er livsfarlig for han selv og han har dårlige avstandstriks.

Greit greit, jeg bare lurte. ;-)

 

Noen av fordelene vi oppdaga med han er at han kan skade mye i forhold til hurtigheten, det er lett å ta komboer, han har noen sterke angrep som det er lett å "smashe" motstanderen av banen med (sorry for det fantastiske ordspillet), bananene kan være nyttige, og han flyr ikke vekk som Kirby el. til tross for størrelsen (som også kan gjøre det vanskeligere å treffe han).

 

Vi/jeg spiller med lite items, så final smash har ikke veldig mye å si. Med avstandstriks mener du at han ikke når langt med angrepene? Jeg synes ikke det er et så stort problem når det er lett å komme innpå motstanderen.

Eller mente du at han ikke har noen gode angrep hvis motstanderen står langt ifra? Ser ikke at det kan ha så mye å si, det er flere karakterer som ikke har noen ting å drive med på avstand, mens Diddy Kong ihvertfall har peanøtter og bananer. :-P

 

Men jeg er fortsatt nybegynner i dette spillet, og kommer til å være det en stund. Du vet nok bedre enn meg.

 

EDIT: Også er han selvfølgelig "komisk"; alltid morsomt når en ape med caps og peanøttpistol slår en machomann i trang homodrakt som han bruker for å vise muskler ...

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Hehe, jeg snakka egentlig om Captain Falcon, men det passer visst på begge (sikkert flere også) ... Med venner er det uansett morsomt når en "tullekarakter" slår en "skikkelig karakter", spesielt når vennene tror at det er de skikkelige som er kule ... :-D

 

@Gormers: Har du sett noen videoer nå? :-P Neida. Det kjipe med bananer er jo at alle kan plukke de opp. Det gjelder å time de riktig, som det er med det meste i Smash.

Lenke til kommentar

Level 9 her er mye "smartere" og bedre enn dem i Melee, som bare gikk rolig inn i smashen din omtrent. Men de er ikke VANSKELIGE. Men jeg tror det skal veldig mye til for å gjøre dem så mye bedre, uten å "overpowere" dem med ekstra fart eller noe. De har utrolig gjennomført AI hvis du skal sammenligne med andre spill. Uansett: Det er så stor forskjell på computere og mennesker når du spiller, at det nesten ikke kan sammenlignes.

 

For øvrig: Hadde ikke du 3000-4000 kamper ONLINE eller noe AlltidRett? I allefall for noen uker siden. Det er vel ikke SÅÅÅ rart, eller overraskende, at lvl 9CPU, eller vanlige mennesker er griselett for deg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...