Gormers Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Livsfarlig for han selv? Du har da såpass kontroll? Selv synes jeg Diddy kong er en artig figur å spille med, selvom han ikke har det lille ekstra. Overdrev litt der. Har ikke drept meg selv med han, men jeg havner alltid i kantene av skjermen når jeg prøver desperat å skyte noen med supertrikset. IMO, snake er kanskje den beste. Sterke slag og sykt sterke miner, missiler osv, og veldig god til å "hoppe". Blir nesten alltid eid av en kamerat som er han. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Selv Yoshi har sine sider om man vet hvordan man skal spille ham og utnytte alle fordelene hans. Men jeg nekter å godta at Snake er overpowered. For meg virker det heller som han er sinnsykt underpowered. Idioten klarer jo ingenting! Og nei, det er ikke bare min spillestil. Jeg spiller aldri som ham, bare mot ham. Av alle folkene jeg har spilt mot er han en av de suverent dårligste. Du vet at det er DU som styrer Snake, derfor vil det heller hete at DU er idioten som ikke klarer noe. Jeg vinner ofte med Snake. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har faktisk blitt så forbaska sur på SSBB nå, Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene det, men herregud Mr.Resetti dukker opp nesten hele tiden hos meg nå!!!! Har lyst til å kaste wiien inn i tven bare pga. den fordømte muldvarpen! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Hva erre du sier? Muldvarpen er jo artig. Enda artigere er den nintendogsen som dukker opp og slikker på skjermen Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Han poppet opp 2 ganger hos meg i går, ganske artig egentlig. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Selv Yoshi har sine sider om man vet hvordan man skal spille ham og utnytte alle fordelene hans. Men jeg nekter å godta at Snake er overpowered. For meg virker det heller som han er sinnsykt underpowered. Idioten klarer jo ingenting! Og nei, det er ikke bare min spillestil. Jeg spiller aldri som ham, bare mot ham. Av alle folkene jeg har spilt mot er han en av de suverent dårligste. Hvem skrotblink er det du spiller mot, da? Snake er faktisk spillets beste akkurat nå (tror ikk metagmet vil utvikles noe særlig). Med Grenade Cooking, Mortar Slide og de stygge, latterlig sterke tiltsene er han nesten ubalansert. Bare flaks at chaingrab->Dair Spike funker fett på ham. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Alt jeg sier er at jeg aldri har hatt problem med å banke Snake, og Yoshi har sine sider. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Thecrow: spill mot meg eller olav når vi er snake da Jeg er tilgjengelig akkurat nå. Lyst å spille? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Ingen andre enn meg og vennen min som synes Diddy Kong virker litt for god? Eller er det bare i begynnelsen? Ville vel ikkje sagt at han var "for god", men han er ein av mine favorittar å spele som. Synest han er ganske så artig med alle gadgeta og slaga hans. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Wat, diddykong? Hopper langt med det er egentlig alt jeg har å si. Supertrikset hans er livsfarlig for han selv og han har dårlige avstandstriks. Greit greit, jeg bare lurte. ;-) Noen av fordelene vi oppdaga med han er at han kan skade mye i forhold til hurtigheten, det er lett å ta komboer, han har noen sterke angrep som det er lett å "smashe" motstanderen av banen med (sorry for det fantastiske ordspillet), bananene kan være nyttige, og han flyr ikke vekk som Kirby el. til tross for størrelsen (som også kan gjøre det vanskeligere å treffe han). Vi/jeg spiller med lite items, så final smash har ikke veldig mye å si. Med avstandstriks mener du at han ikke når langt med angrepene? Jeg synes ikke det er et så stort problem når det er lett å komme innpå motstanderen. Eller mente du at han ikke har noen gode angrep hvis motstanderen står langt ifra? Ser ikke at det kan ha så mye å si, det er flere karakterer som ikke har noen ting å drive med på avstand, mens Diddy Kong ihvertfall har peanøtter og bananer. :-P Men jeg er fortsatt nybegynner i dette spillet, og kommer til å være det en stund. Du vet nok bedre enn meg. EDIT: Også er han selvfølgelig "komisk"; alltid morsomt når en ape med caps og peanøttpistol slår en machomann i trang homodrakt som han bruker for å vise muskler ... Endret 29. juli 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
dabear Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Det som er mest artig med diddy, er å spille mot feks bowser, og så slippe ut bananskall. Artig å se de tunge figurene snuble Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 @TanTheMan Virker som jeg er nooben her. Jeg spiller ikke alene, og kameratene tar aldri han. Bare jeg som tar han noen få ganger, men jeg har aldri vært noe flink med han. Tenkte aldri på at bananene kunne være et så bra våpen. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 EDIT: Også er han selvfølgelig "komisk"; alltid morsomt når en ape med caps og peanøttpistol slår en machomann i trang homodrakt som han bruker for å vise muskler ... Hei, jeg håper du ikke disser Snake nå :@ Det er en snikedrakt! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Hehe, jeg snakka egentlig om Captain Falcon, men det passer visst på begge (sikkert flere også) ... Med venner er det uansett morsomt når en "tullekarakter" slår en "skikkelig karakter", spesielt når vennene tror at det er de skikkelige som er kule ... :-D @Gormers: Har du sett noen videoer nå? :-P Neida. Det kjipe med bananer er jo at alle kan plukke de opp. Det gjelder å time de riktig, som det er med det meste i Smash. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Spilte nettopp mot noen level 9 CPU's. Utrolig skuffende. Håper cpu'ene i neste smash bros blir mye vanskeligere å slå :/ for det der var ikke brukende til trening en gang. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 3 CPUer på level 9 er vel en utforrdring? Om alle tre er på lag. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg tror AlltidRett har spilt for mye. :-P Skaffa du det med Freeloader for lenge siden, eller etter at det kom til Europa? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Jeg fikk inntrykk av at han nettopp hadde skaffa seg det hvertfall. For med litt trening er det ikke verdens vanskelige ting å slå tre CPU'er på level 9. Endret 31. juli 2008 av Lovesick Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Sikkert ikke (klarer det ikke i Brawl, men tror jeg klarte det i Melee, og det eide jeg ikke engang), men når han sier det var "utrolig skuffende" og "ikke brukende til trening en gang" er det vel en annen sak når han har hatt spillet i ca. en måned (?)? Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Level 9 her er mye "smartere" og bedre enn dem i Melee, som bare gikk rolig inn i smashen din omtrent. Men de er ikke VANSKELIGE. Men jeg tror det skal veldig mye til for å gjøre dem så mye bedre, uten å "overpowere" dem med ekstra fart eller noe. De har utrolig gjennomført AI hvis du skal sammenligne med andre spill. Uansett: Det er så stor forskjell på computere og mennesker når du spiller, at det nesten ikke kan sammenlignes. For øvrig: Hadde ikke du 3000-4000 kamper ONLINE eller noe AlltidRett? I allefall for noen uker siden. Det er vel ikke SÅÅÅ rart, eller overraskende, at lvl 9CPU, eller vanlige mennesker er griselett for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå