Gå til innhold

Tråden for Super Smash Bros Brawl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smash-ballen får mindre og mindre "HP" jo lengre man venter. Så venter man en 25 sekunder eller noe, vil et slag med omtrent hvilken som helst karakter ødelegge den. Ellers tror jeg ikke det er tilfeldig. Ganondorf og Bowser trenger 1-2 vanslige angrep for å knuse den, mens Pikachu trenger rundt 4.

Endret av UleDule
Lenke til kommentar

Jeg synes Melee var bedre i starten jeg og. Følte jeg var "bedre" i Melee pga farten (som er tregere i Brawl), og pga noen av fordelene som er fjernet i Brawl. Men nå som jeg har kommet inn i Brawl, synes jeg det er et bedre spill. Fysikken vender man seg til, og ellers er det bare et mer balansert spill med flere og dypere karakterer. Samt bedre musikk, online, ordentlig eventyrdel osv.

 

Spillet ruler. Skaff deg Wii for dette. Det er verdt det! Og det er jo andre spill på Wiien også som er bra ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes Melee var bedre i starten jeg og. Følte jeg var "bedre" i Melee pga farten (som er tregere i Brawl), og pga noen av fordelene som er fjernet i Brawl. Men nå som jeg har kommet inn i Brawl, synes jeg det er et bedre spill. Fysikken vender man seg til, og ellers er det bare et mer balansert spill med flere og dypere karakterer.
Metaknight og Snake = overpowered i forhold til de andre. Og ... hva gjør Brawl til et spill med _dypere_ karakterer enn i Melee? that is rubbish
Lenke til kommentar

Altså, Snake og Meta Knight er ikke så uslåelige som de ser ut. Det er bare det at de har en spillestil som lett kan virke ganske overlegen. Adapsjon er nøkkelordet. Selv beynner jeg å få has på Snake's. Bruker riktignok Meta Knight som counterpick, men fortsatt. :p

Endret av Dark_Nemesis
Lenke til kommentar
Jeg synes Melee var bedre i starten jeg og. Følte jeg var "bedre" i Melee pga farten (som er tregere i Brawl), og pga noen av fordelene som er fjernet i Brawl. Men nå som jeg har kommet inn i Brawl, synes jeg det er et bedre spill. Fysikken vender man seg til, og ellers er det bare et mer balansert spill med flere og dypere karakterer.
Metaknight og Snake = overpowered i forhold til de andre. Og ... hva gjør Brawl til et spill med _dypere_ karakterer enn i Melee? that is rubbish

 

Mor di er rubbish ;)

 

Balansen i Brawl er mye bedre gjennomført enn i Melee. Jeg sa ikke at det var umulig å lage top tiers i Brawl selv om det. I Melee var det jo karakterer som var laget som rene spøken. Selv Ganondorf i Brawl (som skal være "nederst") er brukbar.

 

Dypere karakterer fordi de har mer "unikt" ved seg. Flere taunts (for ikke å snakke om Snake og StrarFox sine spesielle med innleide skuespillere kun for tauntinga), mer gjennomtenkte drakter (Wario f.eks. har to kostymer tom), dropping av klonekarakterer, større rolle i spillet generelt (SubSpace). Har du prøvd Brawl?

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig skaffet det etter å ha vært borte hele ferien, bortsett fra 5-6 dager hvor jeg ikke hadde fått god tid til å spille uansett.

 

En venn kom bort omtrent ett minutt etter at jeg sendte melding om at jeg hadde fått det (vi er naboer). Først spilte vi noen vanlige kamper og prøvde de karakterene vi ville, før han spilte Classic Mode en gang mens jeg spiste. Så spilte vi SSE sammen lenge.

Det endte med at vi spilte 5-6 timer nesten i strekk uten å merke at tida gikk ...

 

Jeg elsker det, selv om mesteparten av spilletida mi har gått til SSE. Jeg synes det er bedre enn hva de fleste tydeligvis mener, men skjønner at det kan bli for repetetivt i lengden.

 

Smiler nå av alle øyeblikkene, til tross for å bare ha spilt i (som sagt) 5-6 timer.

 

Ingen andre enn meg og vennen min som synes Diddy Kong virker litt for god? Eller er det bare i begynnelsen?

 

Forresten elsker og hater jeg at Marth er nesten helt som i Melee; jeg vant som regel med to-tre liv når vi spilte med fem. :p

Lenke til kommentar

Selv Yoshi har sine sider om man vet hvordan man skal spille ham og utnytte alle fordelene hans. ;)

 

Men jeg nekter å godta at Snake er overpowered. For meg virker det heller som han er sinnsykt underpowered. Idioten klarer jo ingenting! :p Og nei, det er ikke bare min spillestil. Jeg spiller aldri som ham, bare mot ham. Av alle folkene jeg har spilt mot er han en av de suverent dårligste.

Lenke til kommentar
Selv Yoshi har sine sider om man vet hvordan man skal spille ham og utnytte alle fordelene hans. ;)

 

Men jeg nekter å godta at Snake er overpowered. For meg virker det heller som han er sinnsykt underpowered. Idioten klarer jo ingenting! :p Og nei, det er ikke bare min spillestil. Jeg spiller aldri som ham, bare mot ham. Av alle folkene jeg har spilt mot er han en av de suverent dårligste.

lol snake er dårlig, but yoshi's obviously got it
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...