Gå til innhold

Tråden for Super Smash Bros Brawl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Venligst ikke snakk om Pit som "den". Han er en egen person, med følelser!

;)

 

Over til andre nyheter. Snart skal jeg hjem, til Brawl!!! Har vi egen tråd for vennekoder?

 

Jeg beklager så mye, det var sent på kvelden på en lørdag og jeg var trøtt. Vet ikke hva jeg tenkte på da jeg skrev "den".

Lenke til kommentar

Du må være inne i motstanderen, slik at rest-hitboxen (så og si hele jigglypuff egentlig) treffer motstanderen. Angrepet varer i 1 frame. Hitboxen til resten er mye større i Brawl, så det er mye lettere å treffe. Synd at den er nerfa deluxe, og langt ifra like dødelig som det var i Melee.

Lenke til kommentar

Jaja, dem sier jo Snake er flink han også, så det kommer nok mer ann på hvem man liker. :)

 

Men et lite spørsmål. Jeg drev og denget løs på Olimar på den banen med den store ormen (tror det er Pikmin-banen) da en eller annen Restartti eller noe sånt begynte å bable om Animal Crossing og noe sånt? Hva var det egentlig som skjedde der? Han/hun/det skravlet i ett sett om at jeg kanskje lurte på hva han/hun/det gjorde der, nevnte at jeg kanskje ikke hadde tid til å høre etter og mye sånt. Teksten fylte rundt halve skjermen i en stor snakkeboble, men jeg vant kampen lenge før han/hun/det var ferdig med å snakke. Det har kun skjedd én gang, og jeg kan ikke finne den fjotten i Assist eller noe sånt. Tar jeg mye feil om jeg mistenker det å ha direkte sammenheng med at Animal Crossing Wii ble annonsert på E3? :dontgetit: Gadd ikke lese noe særlig av det han/hun/det sa da jeg var litt opptatt med å ikke få bank. ;)

 

Faktisk trodde jeg først han/hun/det ba meg om å restarte spillet... :blush: (restart, Restartti...)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

No har eg ikkje spelt dette spelet så altfor mykje, men etter det eg har spelt no, so blei eg ganske så skuffa. Eg greier liksom ikkje å setje meg heilt inn i det, det blir som regel berre masse trykking på knappane. Eg plar alltid å spele med Yoshi under slike spel (super smash bros., mario party, mario kart, charged football etc, etc), men synest han er veldig dårleg i dette spelet. Akkurat no spelar eg med Pit, synest han er ganske grei å spele som. Men medan eg sit og spelar, så tenkjer eg: "er dette så fantastisk morosamt?". Eg spelte med 3 kompisar som aldri hadde spelt det før heller, og alle oss fire blei ganske så einige om at var basert ganske mykje på rein flaks/uflaks. Veit at eg sikkert får mykje uvener der ute med å poste denna kommentaren, men nokon som har nokre råd om korleis dette spelet her kan bli meir morosoamt? Kanskje det er fordi at eg er ganske dårleg, dor dette var ikkje noko særlig for meg, sjølv om eg har gitt det mange sjansar no...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...