Gå til innhold

Tråden for Super Smash Bros Brawl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
andre som har trøbbel på online delen eller? jeg sliter med å få spilt med folk, spectate funker fett, med andre så finner jeg aldri noen og med venner får jeg feilmelding hver gang, jeg har jo spilt online før :S

 

Rart, jeg ville trodd at det var noe galt med linja di. Men siden spectate fungerer så vet jeg ikke =s

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å spille dette for første gang på nettet i dag, men gav opp etter en stund siden jeg ikke finner noen å spille med. Både Mario Kart og GH3/Aerosmith funker helt fint, og jeg har lastet ned flere spill fra WiiWare og VC. Linjen min er helt fin.

 

Randome matcher funker aldri, har bare fått til 3 selv. og de lagget som en storm =\

Men med friendcodes funker det bra=]

Lenke til kommentar

da har jeg og dama kommet til siste bossen (?) i adventure delen i spillet. noen som har noen gode råd på hvordan vi skal klare å ta han? klin hakk umulig, har gått fra normal til easy og failet sikkert 20 ganger. beste vi har klart er ca 50% hp.

 

kan godt hende vi suger, men likavel:(

 

tror jeg har låst opp de fleste no, eneste jeg savner er Wolf. er det mange å låse opp etter sonic? føler liksom at jeg på en måte er ferdig med spillet når jeg har fått tak i alle sammen.

Lenke til kommentar

Slet noe sinnsykt med han jeg også. før jeg fant en teknikk som fungerte. For og fremst, ta det med ro og ikke stress.

 

Han har flere forskjellige typer angrep, men de aller fleste er relativt ufarlige om dere er tålmodige. Når han flyr inn i bakgrunnen og sprer vingene (mener jeg, er ikke 100% sikker da jeg ikke har spilt SSE på en stund) vil han sende en rekke angrep som dreper dere om han treffer. Dette er selvsagt irriterende, så prøv å holde et øye med ham og dukk / hopp unna når han angriper. Resten av angrepene hans er ikke så farlige, og kan enkelt unngås.

 

Når det gjelder å skade ham er de to enkleste måtene:

 

* Vent til han teleporterer rundt som en tulling og deng løs når han er i nærheten. Ikke hopp etter ham og prøv å deng ham siden han bare teleporterer videre uansett. Dere kan prøve å skyte ham om dere har våpen, men hånd til teleport fungerer dårlig. ;)

 

* Når han stiller seg opp ved siden av skjermen vil han sende en stor stråle over hele bakken. Denne er selvsagt kjip, men det betyr også at han holder seg i ro en stund. Løp bort til ham, og vent til rett før han skyter strålen. Gjør dere det rett kan dere denge løs med en lang kombo i luften og skade ham ganske mye, pluss at dere som sagt er i luften og ikke blir truffet av strålen hans.

 

Tror ikke det har så mye å si hvilken karakter dere bruker heller. Det er viktigere å bruke enn dere er flink med enn en som er "god". Fox og Falco er veldig raske, men ikke så sterke. De kan enkelt treffe ham, men gjør lite skade. Donkey Kong og Bowser er sterke, men trege. De har vansker med å treffe ham, men gjør mye skade når de først treffer.

 

Håper det hjelper. :)

Lenke til kommentar

Mener det er mellom 35 og 37 spillbare folk, avhengig om du regner Samus / Zero Suit Samus og Zeld / Sheif som to forskjellige folk. Dessuten har Pokémon Tranier tre forskjellige pokemons å spille med. (du kan bytte pokemon når du vil midt i en kamp).

 

Dessuten er det en og annen boss, skjønt ikke spillbare.

 

I tillegg har du mange Assist power-ups som henter en rekke forskjellige folk og skapninger fra Nintendogs til Waluigi. Disse er bare med en kort stund og ikke spillbare, men er på laget ditt.

 

Sammenlagt blir det... vel, utrolig mange til sammen. Roy og Metwo er ikke spillbare, men det er mulig de er med som Assist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...