Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tråden for Super Smash Bros Brawl

Anbefalte innlegg

Eh, kan noen forklare meg hva dette spillet egentlig går ut på? Er det bare et slossespill?

altså, det er ikke et slossespill slik du tenker på et slossespill som mortal kombat osv.

dette er kaotisk orden på en måte, man blir utrolig gira av å spille og gir en ganske bra spillopplevelse og blir ikke kjedelig.

man må tenke nøye gjennom sine valg i spillet og hvordan du vil sloss, ikke som andre slossespill, ville egentlig ikke kalt det et slossespill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp kjøpt Super Smash Bros Brawl! Utrolig bra spill!

Men uansett, hvordan kan man bruke gamecube stikker? Jeg har to stykker (GameWare Nintendo Gamecube stikker) men de vil ikke fungere på super smash bros brawl... De funker helt fint på super smash melee..

Vet noen grunnen?

Lenke til kommentar

Bruker du GameCube kontrolleren fra første skjerm inne i spillet?

Tror det er skjermen hvor du ser characters stå på rekke og rad.

Om du velger options og characters og slikt med Wiimoten så vil spillet ta det som at du vil spille med den.

Har ingen andre ideer enn det dessverre. Fungerer problemfritt her.

Lenke til kommentar

jeg har en fake gc controll, og den funker=\ anyway: noen andre som har prøvd med classic? hvis du instiller kontrollene blir det faktisk veldig bra! og selve kontrollen føles så mye bedre enn gc, så kan hende jeg skal begyne å bruek de nå. eneste problemet er at jeg har 3 gc controller i, kan bare bruke den ene calssic controlleren min=Þ hvis ikke må jeg unplugge en gc

Lenke til kommentar
Hmm.. Er det bare i min vennegjeng Lucario virker grusomt god eller? Spiller bare med han for tiden. Knuser alt! Kanskje bere vennene mine suger :p Men men, noken andre enn meg som har hatt problem med å finne random folk online? Ender alltid opp aleine. :( Enda ikkje spelt online.

få friendcode så kan vi brawle

Lenke til kommentar

Nå hadde eg nett min første onlinematch med Harald her, gjekk ikkje so alt for bra for min del men.. første kampen , ka kan eg sei :p Uansett, veldig gøy! :D Men to ting skremmer meg.. eg merka til tider stygge FPS drop. Og ikkje minst, ganske merkbar lag. Kan nokon bekrefta om det er vanlig? Isåfall hadde det vert litt skuff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...