ukjentbrukergitt Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Eh, kan noen forklare meg hva dette spillet egentlig går ut på? Er det bare et slossespill? altså, det er ikke et slossespill slik du tenker på et slossespill som mortal kombat osv. dette er kaotisk orden på en måte, man blir utrolig gira av å spille og gir en ganske bra spillopplevelse og blir ikke kjedelig. man må tenke nøye gjennom sine valg i spillet og hvordan du vil sloss, ikke som andre slossespill, ville egentlig ikke kalt det et slossespill Lenke til kommentar
Deini Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har nettopp kjøpt Super Smash Bros Brawl! Utrolig bra spill! Men uansett, hvordan kan man bruke gamecube stikker? Jeg har to stykker (GameWare Nintendo Gamecube stikker) men de vil ikke fungere på super smash bros brawl... De funker helt fint på super smash melee.. Vet noen grunnen? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Bruker du GameCube kontrolleren fra første skjerm inne i spillet? Tror det er skjermen hvor du ser characters stå på rekke og rad. Om du velger options og characters og slikt med Wiimoten så vil spillet ta det som at du vil spille med den. Har ingen andre ideer enn det dessverre. Fungerer problemfritt her. Lenke til kommentar
Deini Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Den vil ikke reagere i det hele tatt.. ingen av knappene fungerer.. men vet at stikkene fungerer i seg selv, men bare ikke på super smash bros brawl..:S Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) har du connecta 4 wii kontroller? cuz jeg har det samme problemet, bare andre vei, kan ikke bruke min vc-kontroll #2 når jeg har 3 gc controller i Endret 10. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Deini Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Nei, det er bare 2 gamecube controlla.. Kan det ha noe med at de er fra en third party produsent? Altså at de ikke er laget av nintendo, men av GameWare? Endret 10. juli 2008 av Deini Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Først start spillet fra wiimenyen med en wiimote, så bruker du GC-kontroll derfra. Da burde det funke? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 jeg har plugget i 2 gamecube controllere i wiien, funka helt fint det, plugga de tilogmed inn når man skal velge char Lenke til kommentar
Deini Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Hmm... Da må det jo ha noe å si med at jeg har ikke de orginale gamecube stikkene, men GameWare stikker som er laget for Wii.. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Bare den ene GC kontrollen funker her Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 jeg har en fake gc controll, og den funker=\ anyway: noen andre som har prøvd med classic? hvis du instiller kontrollene blir det faktisk veldig bra! og selve kontrollen føles så mye bedre enn gc, så kan hende jeg skal begyne å bruek de nå. eneste problemet er at jeg har 3 gc controller i, kan bare bruke den ene calssic controlleren min=Þ hvis ikke må jeg unplugge en gc Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Åssen er innstillingene dine, aria-sama? Jeg bruker Classic på default.. Var utrolig vanskelig i starten, men alt sitter bra nå. Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Hmm.. Er det bare i min vennegjeng Lucario virker grusomt god eller? Spiller bare med han for tiden. Knuser alt! Kanskje bere vennene mine suger Men men, noken andre enn meg som har hatt problem med å finne random folk online? Ender alltid opp aleine. Enda ikkje spelt online. Lenke til kommentar
Harald00 Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Hmm.. Er det bare i min vennegjeng Lucario virker grusomt god eller? Spiller bare med han for tiden. Knuser alt! Kanskje bere vennene mine suger Men men, noken andre enn meg som har hatt problem med å finne random folk online? Ender alltid opp aleine. Enda ikkje spelt online. få friendcode så kan vi brawle Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Sendt! Og den er no i signaturen min for alle andre som vil legge meg til Lenke til kommentar
Harald00 Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Derja, hva syns du om din Lucario nå? Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Nå hadde eg nett min første onlinematch med Harald her, gjekk ikkje so alt for bra for min del men.. første kampen , ka kan eg sei Uansett, veldig gøy! Men to ting skremmer meg.. eg merka til tider stygge FPS drop. Og ikkje minst, ganske merkbar lag. Kan nokon bekrefta om det er vanlig? Isåfall hadde det vert litt skuff. Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Liker han enda godt eg Men min air ned+smash ble jo nesten ubrukelig med litt lag Og det er jo faktisk den beste skillen han har Men men.. kanskje litt meir øvelse online er hva som må til for å fikse timingen skikkelig Lenke til kommentar
Harald00 Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 har hørt at det er sånn for mange, men lagger mest for de som velger random. Men det var morsomt! vi må prøve igjen en gang:) Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Det må vi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå