Dark Nemesis Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Greit, Aspic. Vi kan sikkert ta en Wolf ditto i kveld. "I'll be the one to... Take you down!" Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 :D:D Det skal bli gøy med ein Wolf ditto ja, men eg satser på ein annan main atm. Men Wolf-kamper er så innmari kjekt Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Greit, Aspic. Vi kan sikkert ta en Wolf ditto i kveld. "I'll be the one to... Take you down!" "I'll be the one... To take you down!"* Hehe Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Nei, det er faktisk slik jeg sa det. Sjekk under "Wolf" på sound test. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Betyr Volf ditto at det er Volf VS. Volf eller tenker jeg feil? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 hva er enkleste måten å låse opp nye figurer på? har spillt gjennom 28% av den arcade tingen, første 17 solo events og alle utenom 1 group events. Spillt masse 1vs1 brawl og 2vs2 brawl, men kun fått låst opp luigi. det fikk jeg etter en 1vs1 brawl mot dama. Fikk en sån: "en ny motstander" melding etter jeg vant. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Du åpner MANGE i subspace. Jeg er vel på 70% nå. Før der enplass ble det åpnet 6 personer på en gang (over 2-3 oppdrag). Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 JEg låste opp de fleste bare ved å spille nonstop fireplayer brawl med venner på lanseringsdatoen og dagen etter. Dette er den enkleste måten, men det tar kanskje lenger tid. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Tar jævli lang tid og låse opp de ''Spill hundre timer brawl'' greiene. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 jeg har spilt alt mulig og fått låst opp ganske mange, har ikke låst opp noen via SSE. Bare spilt events og classic og mot kompiser Lenke til kommentar
Harald00 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 JEg fikk alle igjennom SSE, og har bare 88% eller noe. Litt skuffende egentlig, syns de burde gjort sånn at man _måtte_ spille de andre mode-ene for å unlocke noen. Hadde det vært sånn så hadde man blitt motivert til å spille med alle i classicmode osv. Jeg orker ihvertfall ikke å spille med alle spillerne i classicmode bare for fun. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Du blir belønna for å spille classic-mode med alle chars, da. Lenke til kommentar
Harald00 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 how? eneste jeg kommer på er kanskje noen baner, men hvis du vet hvem du unlocker dem med så trenger du ikke bruke alle^^ troféer får man jo og. Er det noe mer? Lenke til kommentar
Carragher Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg har unlocket de fleste, men ikke alle. Jeg har unlocket noen i Classic Mode, noen ved å bare brawle og noen i SSE. Det er en lett måte å skaffe seg Snake på med bare brawling, men jeg har ikke lyst til å spoile Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 ^Olav^: Det er ikke så veldig fælt å bare spille gjennom SSE og få alle sammen. Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Eh, kan noen forklare meg hva dette spillet egentlig går ut på? Er det bare et slossespill? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Eh, kan noen forklare meg hva dette spillet egentlig går ut på? Er det bare et slossespill? Ikke bare, det er utrolig mye å gjøre, og det kan nesten ikke kalles et slossespill så vilt det er. Men ja, det er et slossespill. Det er et utvalg karakterer fra alle tiders nintendokonsoller, mange baner fra utvalgte spill og masse nostalgi. Du får styre din favorittkarakter mot venner, og slossingen er utrolig morsom. I tillegg til kule moves, er det et tonn med ville items du kan bruke mot motstanderene for å vinne. Osvosvosv Det hørtes ut som en reklame... Men det er virkelig så morsomt Beste multiplayerspillet ever etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå