steigtind Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg har sett på noen av diskusjonene her vedrørende ASUS P4PE, kommer nå med mine erfaringer på et mer generellt grunnlag. Dette gjelder ASUS P4PE/GBL/SATA/1394/GD-UAY, som har alt. Jeg er ikke noen overklokker, men dette kortet er det mest stabile jeg har klokket, med standard kjøling.(kun cpu vifte black myst med papst 19 db.) Har fått en P4 2,4. 533 til og stabilt gå på 2,9. Og da mener jeg stabilt, mange døgn med aktiv bruk og belastning uten og mukke. Eller har jeg klokket kortet? med å stille FSB til 161, tja det funker uansett definisjon. Meget lavt støynivå, relativt bra temp, fra 44 til 59 grader avhengig av temp i rom og belastning Ellers er det nevnt dårlige bioser fra relasen i slutten av 2002, noe jeg ikke kan uttale meg om, men nå i siste bios versjon funker det utmerket. Prisen på 1300 som jeg kjøpte det for må sies å være akseptabel, det er mye i pakka. Et alt i alt MEGET bra kort. NB LONGHORN 4008, FUNKA IKKE PÅ MITT KORT, GODTOK IKKE CHIPSET. Lenke til kommentar
Eilat Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 :oops: Jeg har det samme kortet og må si det sliter! sammen med 2,4-533. 1024-333 Cors. WD 80-8-7200, mente jeg det måtte bli det beste til nå for meg men må si meg skuffet! støtter f.eks ikke 3 xminne kunn 2x og allt stasjet virker rent for mye, jeg synes faktisk mitt gammle system var bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå