SirKenneth89 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hehe Sir Kenneth du hørtes forferdelig nedtalende til Fallout 3 ;p Fallout 3 - Oblivion er et av de beste RPGene til 360, dette blir ikke mye dårligere Tror Fallout 3 blir -mye- bedre :3 miwhhihihihi Hehe, ja jeg er littegrann skeptisk til Fallout 3. jeg vet egentlig ikke hvorfor, men har nok altfor store forventninger til spillet! Vet det er mange her på forumet og ellers som nesten "hatet" Oblivion på grunn av småting som jeg ikke brydde meg om, og som derfor ikke ser frem til Fallout. Jeg er ikke en av disse, for håper og tror at Fallout 3 blir en GOTY-kandidat! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Jeg har hatt mine egne Skeptiske syn på spillet først når jeg så det..men etter par dager med konstant lesing om Fallout 3 ble jeg forelska..men jeg håper virkelig ikke jeg får tupp i ræva >.< da kommer jeg til å blir furt veeeeeeldig furt! ^_^ Gleder meg ;p Endret 30. september 2008 av Citus Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gears of War 2 Resident Evil 5 Street Fighter 4 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gears, COD og Fable. Topp 3, og egentlig de eneste 3. Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bare jeg som ikke gleder meg til Gears of War 2? Likte det første og sånt, men det ble så kjedelig til slutt. Det var ennå et episk spill med god grafikk da. Ellers er det STREET FIGHTER IV som skal skaffes! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nah samme med meg jeg gleder meg ikke i det hele tatt Biosjokk ;P GoW var morro men ble batt til slutt ^^ Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Gleder meg veldig til de her.. xD =) 1.EndWar 2.World in Conflict: Soviet Assult Likte det med WiC: S.A at man slåss i norge.. =D HAHA xD Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fable 2 Fallout 3 Far Cry 2 Gears of War 2 Darksiders Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nah samme med meg jeg gleder meg ikke i det hele tatt Biosjokk ;P GoW var morro men ble batt til slutt ^^ Flott! Trodde jeg var alene en stund. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Feil tråd. Endret 28. mai 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gitar Hero Van Halen MÅÅÅ jeg ha!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå