Skogslik Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nå som oktober nermer seg er det Fable 2 og Fallout 3 som eg ser mest frem til Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Dead Space. Fallout 3. Far Cry 2. Gears of War 2. Fable II. Banjo-Kazooie Nuts and Bolts. Mirror's Edge. Prince of Persia. Call of Duty 5. Alan Wake. Left 4 Dead. Silent Hill: Homecoming. Resident Evil 5. F.E.A.R. Project Origin. Street Fighter 4. Duke Nukem Forever. Assas(s)ins Creed 2. Halo Wars . Prototype. Final Fantasy XIII Og garantert noen andre jeg har glemt. Se der ja.. Endret 1. oktober 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 - Call of Duty: World at War - Fallout 3 - Gears of War 2 - Resident Evil 5 - F.E.A.R 2: Project Origin - FarCry 2 - Fable 2 Lenke til kommentar
Citus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har gjort dette fra før av men tenkte å fikse på lista nu ;p - Fable 2 - Fallout 3 - Mirror's edge - Farcry 2 - Prince of Persia - Left 4 Dead - Resident Evil 5 - Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skal kun ha et spill til i høst og det er Gears of War 2! Mulig jeg må strekke meg til et par til...er jo så mange gode titler som kommer. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Call of Duty: Modern Warfare 2 (aka Call of Duty 6) HELVETE ta andre verdenskrig! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 fallout 3. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Farcry 2 Fable 2(Bestilt CE) Mirrors Edge Halo Wars Nye Halo Baner Left 4 Dead Kommer sikkert ikke til å kjøpe alle di da! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Farcry 2Fable 2(Bestilt CE) Mirrors Edge Halo Wars Nye Halo Baner Left 4 Dead Kommer sikkert ikke til å kjøpe alle di da! alle di? liten liste i forhold til andre her, har en stor liste for høsten selv^^ Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Farcry 2Fable 2(Bestilt CE) Mirrors Edge Halo Wars Nye Halo Baner Left 4 Dead Kommer sikkert ikke til å kjøpe alle di da! alle di? liten liste i forhold til andre her, har en stor liste for høsten selv^^ Vanskelig å skaffe penger til alle sammen når du er 13... Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 QUOTE(Skogslik @ 29/09-2008 : 18:12) QUOTE(momyboy @ 29/09-2008 : 17:47) Farcry 2 Fable 2(Bestilt CE) Mirrors Edge Halo Wars Nye Halo Baner Left 4 Dead Kommer sikkert ikke til å kjøpe alle di da! alle di? liten liste i forhold til andre her, har en stor liste for høsten selv^^ Vanskelig å skaffe penger til alle sammen når du er 13... Enig lol Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er så mye Fable 2 Gears of War 2 Fallout 3 Last Remnanent Bolts & Nuts Far Cry 2 Prince of Persia (kanskje) Nye James Bond spillet (kanskje) Mirrors Edge Cod 5 Left 4 dead Dead space +++ Herregud for en herlig spillhøst vi har i vente. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Argh! Det var et spill jeg gledet meg noe vanvittig til, men nå husker jeg søren meg ikke navnet.. Var om en fyr som har mutant-krefter, løper langs skyskrapere, slår ut militær-duuudes på null komma niks, kan få massive svære svarte klør, og kan ta andres form. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Det heter Prototype Jeg gleder meg som en unge til det kommer Det kommer ikke i år da... det er utsatt til 1. april 2009 Endret 30. september 2008 av kehax Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jaaa! det var det! Satan, erget meg grønn i hele går og så langt i dag over at jeg ikke husket navnet, Gud! Og det forklarer mangelen på info de siste månedene, føres likevel opp på lista mi gitt. Takk for navnet! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Har fått mer og mer øynene opp for Prince of Persia. Jeg syns spillet ser så vannvittig artistisk og deilig ut, og får herlige assosiasjoner til det første POP og Okami. Den grafiske stilen er rett og slett til å spise opp! Ellers er det de samme traverne som går igjen på min liste for denne spillhøsten: Fallout 3 - Oblivion er et av de beste RPGene til 360, dette blir ikke mye dårligere Fable 2 - Ser helt magisk ut, og alltid hyggelig med spill som ikke bare handler om skyting og gørr Gears of War 2 - Enern var ikke helt perfekt, noe som det virker at dette kan bli Little Big Planet - En liten revolusjon? Må ha beta, men det skjer ikke Endret 30. september 2008 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
Citus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hehe Sir Kenneth du hørtes forferdelig nedtalende til Fallout 3 ;p Fallout 3 - Oblivion er et av de beste RPGene til 360, dette blir ikke mye dårligere Tror Fallout 3 blir -mye- bedre :3 miwhhihihihi Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gears of war 2 Fable 2 Final Fantasy 13 (Tror det var det..anywas, det nyeste) Banjo kazooie: Nuts and bolts Mirrors Edge Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gears of War 2 COD: WaW RACE Pro Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts Skate 2 Fable 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå