Gå til innhold

Tre nye Battlefield-spill i produksjon (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Savner BF1942 jeg... Har liksom aldri funnet et spill som er like bra som det var :p Håper at 3ern kanskje kan gi meg samme følelsen! Synes 2eren og 2142 osv ble store nedturer...

Enig, ja til Battlefield 1942 2!

edit: Battlefield 1943? :p

Endret av EB_Veyron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Øhm. Tre? Fem? Lett å bli forvirret her ja...

Ja. De utvikler Battlefield Bad Company, Battlefield Heroes og tre nye vi ikke har hørt om enda. Det skulle bli fem.

Jaggu. Leste nok litt fort igår. Leste over artikkelen en gang til nå, og alt ga litt mer mening. :)

Lenke til kommentar

mye morsomt i Bf 1942 kan du trygt si :D

flyene i bf 1942, ingen ting kan slå de! Uansett hvor mye morro 1942 har gitt meg så må jeg si at jeg håper jeg ikke på 2 verdenskrig spill, må si at jeg begynner å bli heftig lei av våpnene, slagmarekene osv er jo geniale, men våpnene, må si jeg begynner å bli heftig lei :(

Lenke til kommentar

Battlefield til konsoll er jo helt tragisk. Prøvde Bad Company på PS3 i helga, og det var så vidt verdt tiden jeg sløste bort på det. For det første så var grafikken skuffende, hele bildet var preget av en slags forstyrrelse, akkurat som når du ikke har signal på tv'n på en måte. Så iallefall helt utrolig dårlig ut. Og gameplayet var enda værre, var som å klatre i en stige på henda, totalt umulig å sikte. Endte med at da jeg var sniper, at jeg bare satte siktet en plass og gikk sidelengs for å treffe folk. Blir jo bare lykketreff hele opplegget, kom også på 2. plass første gangen jeg spilte det, ikke noen real utfordring akkurat. I de påfølgende rundene kom jeg bestandig blant topp 3 uansett, og det er bare flaks hele opplegget er basert på.

FPS er kun spillbart på pc, det er ikke noe å diskutere engang. Og derfor kommer jeg til å kjøpe BF3 istedet. Liker bedre at de holder seg til nåtid/førtid enn 2142 hvor man løper rundt som en tulling med laserpistolen. Walkere, tanks som kjører på et magnetfelt, våpen som høres ut som leketøy for småbarn osv er ikke noe for meg.

Lenke til kommentar

Hah, tror du ikke det vil komme? Melkekua kommer til å spytte ut et eller annet spill i en eller annen fremtid. Tipper BF3 kommer om ikke så alt for lenge. Og etter en drøy måned er første boosterpack ute med 1 ny bane og 3 nye våpen til 299kr. Patch er utelukkende inntil første halvår er gått, og hvorpå boosterpackene pøses på. Ja, jeg er så positiv til EA for tiden. :D

Synes bare det at de jobber med fem battlefield spill samtidig nå er et tegn på kvantitet fremfor kvalitet. Spillen kan jo umulig bli skikkelig engasjerende og gode når det er såpass masseproduksjon. Synes heller de burde fokusere alle resursene på ett knakende bra spill istedet.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Nei her er det melking på full skala, men så lenge BF3 kommer ut så er jeg happy. Bare la oss håpe at de ikke gir ut 1 trillion booster packs og expansions.

Åh nei du, la oss håpe de gir ut en del booster packs og slikt. Nytt innhold mottas med takk! Vi snakker tross alt om noe som ligner litt på en mmo. Har du spilt world of warcraft vet du utmerket godt at ingen ting er bedre enn nytt innhold.

Og... siden det er gratis å spille i måneden gjør det meg ingen ting å betale for booster packs. World of warcraft koster en del i måneden, men der er booster packs gratis.

Endret av Pestilence
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...