Gå til innhold

Tre nye Battlefield-spill i produksjon (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir lei meg og litt irritert. Ikke det at jeg er noen stor fan av BF men de kan vel lage PC spill og! :O

Mange spill jeg har gledet meg til dødslenge ender alltid opp hos en konsoll. Det slår nesten aldri feil. Det nye star wars spillet jeg ikke husker navnet på. force unleashed?

Jaja. De kan lage mer til PC ellers blir folk klin nødt til å slutte å laste ned så PC igjen blir et marked.

Argh!

(bad company så btw drit bra ut :( )

Lenke til kommentar

Electronic Arts også kjent som EAxis ødelegger faen ta meg ALT de tar i... og nå melker de Battlefield serien for alt den er verdt.

Fucking corporate bloodsucking suit assholes!

Garanterer også at alle disse spillene kommer med det nye standard EA/Sony virus/malware/spyware/rootkit/hacken som bryter våre sivile rettigheter, utgir personlig informasjon, sprer virus og gjør oss sårbare for hackere og ødelegger PC'ene våre.

Lenke til kommentar

Spiller BF1942 flere ganger i uka enda jeg :love:

BF2 og BF2142 har jeg også, men de holder ikke mål å er avistallert for lenge

siden :dontgetit:

Har vært herlig med et skikkelig oppgradert BF1942 der spillbarheten er beholdt som i orginalen, med større kart, litt mere utvalg i våpen som var i bruk osv :thumbup:

Så kan de der "laser-kanon-revolver-evig magasin med innebygd kjernekraftverk i lomeformat" få prøvd seg med litt mere virkelighets tro våpen å :thumbup: det er faktisk ganske gøy det å :yes:

Får foresten tak i BF1942 for 60-70 kroner, å da er det med 2 spill til :thumbup:

Det er masse gøy for lite "cash"

Endret av onkelRoar
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...