espen999 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei! Kjøpte meg FFVII: Crisis Core på Elkjøp i går. Lurte bare på om det var mulig å få skiftet til japansk språk med engelske undertekster? I så fall; hvor? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det går ikke, men du kan levere tilbake den kopien og bestille en japansk versjon. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Er ganske sikker på at det ikke er engelske undertekster på den japanske versjonen så jeg vet ikke om det er så lurt Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Jepp.. kan bekrefte at den japanske utgaven ikke har engelsk tekst, jeg kjøpte Japansk bundle for å få ffvii psp'en engang i tiden Men de engelske stemmene er rimelig bra i spillet synes i hvertfall jeg. Endret 25. juni 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Eneste som virkelig er vanskelig å få med seg er alt det Genesis (a.k.a. Gackt) lirer av seg... Utrolig teatralsk og ekstremt klønete å forstå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå