DeTomaso Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei. Lurte på om det var noen her som kunne svare meg på følgende: Jeg skal arrangere et møte hvor flere personer (internt i bedriften, på samme exchangeserver) skal innkalles. Jeg ønsker at innkallingen skal innholde valg for de som innkalles. F.eks: - Ønsker middag begge dagene - Ønsker å delta bare onsdag - Trenger overnatting... osv. Er det mulig å få til på en grei måte? Det er selvsagt også viktig at jeg kan hente ut datene fra de som svarer, gjerne listet en tabell... Vi benytter Outlook 2003, men jeg kjenner ikke til hvilken Exchange-versjon vi kjører på dersom det skulle være viktig. Noen som har noen kjappe svar?? mvh Detomaso Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Du kan bruke Svarknapper men dette er en enkel for for tilbakemelding og fylle ikke alle dine ønsker. Dette ligger under Meldingsalternativer (samme plass som Lesebekreftelse). Hak av for Bruk svarknapper og skriv i feltet: Ønsker middag begge dagene; Ønsker å delta bare onsdag; Trenger overnatting. Feltene avskilles med ";" Endret 25. juni 2008 av HiSpeed Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Du kan bruke Svarknapper men dette er en enkel for for tilbakemelding og fylle ikke alle dine ønsker. Dette ligger under Meldingsalternativer (samme plass som Lesebekreftelse). Hak av for Bruk svarknapper og skriv i feltet: Ønsker middag begge dagene; Ønsker å delta bare onsdag; Trenger overnatting. Feltene avskilles med ";" Hei og takk for svar. Ser ikke ut til at dette kan benyttes sammen med en møteinnkalling?? Eller tar jeg feil? Hvordan vil resultatene vises? Går jeg inn på den sendte mailen for å se hva folk har svart? mvh Detomaso Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Du kan ikke bruke dette sammen med møteinnkallelse. Kan du ikke skrive i body på møteinnkallelsen at de må svare på om de: F.eks: - Ønsker middag begge dagene - Ønsker å delta bare onsdag - Trenger overnatting... osv. Endret 25. juni 2008 av HiSpeed Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Du kan ikke bruke dette sammen med møteinnkallelse. Kan du ikke skrive i body på møteinnkallelsen at de må svare på om de: F.eks: - Ønsker middag begge dagene - Ønsker å delta bare onsdag - Trenger overnatting... osv. Hei HiSpeed. Jo det er selvsagt en mulighet å gjøre det på den måten... Hadde håpet at en noe enklere løsning var tingen, men jeg ser jo at ditt siste forslag vil funke greit :-) Takk for hjelp. mvh Thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå