abene Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er oppdaget et alvorlig sikkerhetshull i Adobe Reader – oppdatering er klar. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Eh... sikker fint for dem som benytter Adobe, selv syns jeg kun Foxit er bra nok. Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Adobe Reader er jo kanskje det verste .pdf-leser programmet som finnes. Skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt har det installert engang jeg...haha :!: Endret 25. juni 2008 av Cookie1 Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det blir jo oppdaget det ene sikkerthets-hullet etter det andre i Adobe reader. Her må jo være det programmet som har lastet ned mest sikkerhets oppdateringer siden jeg installerte det for noen år siden. Nest etter windows Skjønner ikke hvordan en pdf reader kan inneholde så mange hull.. Adobe bør enten skrive om hele greia eller utvikle noe nytt! På tide å se etter andre alternativer til handling av pdf dokumenter for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Soooooooooooooom Foxit og Sumatra PDF*? *Berre dersom du skal lese PDF. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 hoho! Gjett om jeg venta på dette da. Mer kompleksitet i PDF for Adobes PDF leser! Tjohoo! http://www.hardware.no/artikler/pdf_faar_r...emulighet/45894 Foxit Foxit Foxit Foxit Foxit Foxit ..til de som ikke har våknet ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå