SF2-Guile Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Ganske spesiell nyhet. Artikkel ITAvisen Virker som om de skal legge ned avdelinger rundt i Europa. Kan satsingen dems ha gått så dårlig? Her er hva som møter deg på komplett sin britiske side. Endret 25. juni 2008 av SF2-Guile Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Kan ikke si jeg er overrasket, men det er fordi jeg ikke aner hvordan de har klart seg ute i Europa Om de skulle forsvinne også her hjemme (noe jeg tviler sterkt på) så ser jeg ikke på det som noe stort problem. Andre vil ta over og pc`er m.m skal man vel alltids få kjøpt seg uansett. Men litt rart ville det likevel blitt, det er stort sett der jeg har handlet de siste årene. Nå i det siste syns jeg derimot de har tapt seg litt, både på det ene og det andre. Om det er tilfeldigheter eller en tendens vet jeg foreløpig ikke. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 kjedelig for komplett som en kjede . Men håper komplett.no fortsatt holder seg oppe. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 De er vel blitt mer og mer lik elkjøp og de andre "store". Ikke spesielt konkurransedyktig på pris ihvertfall. Og de som ikke tenker pris handler heller på elkjøp. De burde holde seg til èn ting, og ikke alt på en gang. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Og du sammenligner elkjøp og komplett? Skam deg !! Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) kjedelig for komplett som en kjede . Men håper komplett.no fortsatt holder seg oppe. Ingen fare. De droppet England, Tyskland og Frankrike pga. problemer med å få de nødvendige markedsandeler i disse landene. Ellers satser de som før, med bl.a. ny filial i Dublin. Edit: Kilde Endret 25. juni 2008 av XE800 Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 er det 1. april idag? tviler sterkt på at de legger ned i hele europa. Komplett ønsker nok å satse på markedene hvor de har en bra posisjon i markedet og hvor de tjener penger. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Og du sammenligner elkjøp og komplett? Skam deg !! http://www.idg.no/bransje/bransjenyheter/article57351.ece Det er vel ikke bare meg som har dratt den sammenligningen, etter satsingen de har gjort den siste tiden. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Så klart legges de ikke ned i hele europa. De legger ned noen butikker, og Tore Neset på IT-avisen tror han har kommet over en gigantnyhet, som vanlig, og skriver ut ifra sin egen fantasi. Komplett i norge er uansett IKKE konkurransedyktig på pris lengre, etter at de startet å selge kjøleskap og andre hvitevarer. De kan nok ikke helt sammenlignes med elkjøp enda, men du begynner å se likhetene. Størst mulig utvalg = høyere priser. Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Her er fakta: http://www.idg.no/computerworld/article101153.ece Endret 25. juni 2008 av mabbutt Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Bole: Jeg vil nå si at det er ganske forskjellige butikker. Ok... så har de begge ferdige pcer, men komplett har ihvertfall deler, og kan sette sammen en pc for deg. De ferdige pcene du kan få der er noe helt annet enn Pacard Bell pcene elkjøp har ihvertfall Lenke til kommentar
Roug Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 også har vi kundeservicen, det er vel som natt å dag mellom komplett å elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå