Pivotal Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=500918 Jævla idioter altså. Dette er mest sannsynlig den aller siste muligheten man har å se han i Norge og Operaen takker nei med dårlige unnskyldninger. Hva i helvete? Dette er en skam. Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=500918 Jævla idioter altså. Dette er mest sannsynlig den aller siste muligheten man har å se han i Norge og Operaen takker nei med dårlige unnskyldninger. Hva i helvete? Dette er en skam. Ja, jeg leste nettopp den nyheten! Synes det er heilt idiotisk at dem takker nei til selveste Tom Waits. Gjeng hengeromper og klossmajorer! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hehe, dette var jo egentlig bare trist. Nå kan jeg jo skjønne at Opera-en er fullbooket, og hvis de spurte om de kunne komme hit kun 2-3 måneder i forveien så sier det jo seg selv at de ikke får presset han inn. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Steina: Psch, Ingen unnskyldning. Tom Waits er mest sannsynlig en once in a lifetime sjangse. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hva hjelper nå det, hvis han spør om å få en dato som er bestilt for over et år siden med en fullbooket sal? De kan ikke bare kansellere en bestilling som ble gjort i god tid i forveien, og betale tilbake flere tusen personer som har forhåndsbetalt, bare fordi at det kommer "noen viktigere". Hvilket rykte hadde dette gitt Opera-en? At samme hvor lang tid i forveien du bestiller opera-en, og hvor mye arbeid du legger i forbredelsene til konserten, så kan Opera-en plutselig kaste deg ut fra planene, og ta inn noen andre istedet? De vil få Tom Waits, men de vil miste mange andre. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Steina: Psch, Ingen unnskyldning. Tom Waits er mest sannsynlig en once in a lifetime sjangse. Javel. Er det ikke plass, så er det ikke plass. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Skulle akkurat legge denne inn her. Selv hadde jeg nok hoppet på billetter så fort som mulig hvis det ble noe av. Operaen skylder på kapasitetsproblemer og teknisk vedlikehold på hovedscenen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Regner med noen andre arrangører er smarte nok til å gripe anledningen nå. Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hadde ikke Tom ytret ønske om å spille SPESIELT i operaen? Han er sjelden på turné, og har ikke spilt i Oslo siden 1985. En av grunnene skal være at han ikke har funnet et passende konsertlokale. Han foretrekker teaterbygninger og klassiske konserthaller. Sist han spilte i Skandinavia var på Stockholms Circus i 1999. http://www.dagsavisen.no/kultur/article356404.ece Herrejesus. Det er Tom Waits. Har man ikke kapasitet, så skaffer man det. Endret 26. juni 2008 av Fluwesopp Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 What!? Det er bare saert. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg synes en institusjon som en opera skal kunne tillate seg å være snobbete nok til å si at OK, Tom Waits vil spille her, da får vi heller booke om litt. Jeg er sikker på at datoen det er snakk om er tatt opp av Ole Ivars eller et annet krampaktig folkelighetsprosjekt. Jævla fitte-Norge. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Herrejesus. Det er Tom Waits. Har man ikke kapasitet, så skaffer man det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Helt idiotisk. Er operaen dumme nok til ikke å ta inn Tom Waits, så bør de ikke få muligheten engang. Endret 27. juni 2008 av edge Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg synes det er helt forferdelig at Norge går glipp av Tom Waits, men det er ikke så mye vits i å være sinna på Operaen, egentlig. De hadde lyst, men det passet dårlig for dem, og de har ingen som helst forpliktelse til å jobbe stumpen av seg for å få plass til en rockeartist. Det er og blir en arena for opera og ballett, som også rydder plass til andre sjangre når det er beleilig for dem. Vær heller sinte på Tom Waits, som stiller så store krav at ingen andre steder i Oslo/Norge er bra nok. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Istedenfor å sippe, så burde konsertarrangørene prøve å finne andre lokaler. Når operaen er fullbooket så forstår jeg dem, hadde blitt sur om forestillingen jeg hadde bestilt ble flyttet pga en sanger mens jeg kanskje har besøk fra utenlands som kommer bare for å se på operaen. Mine forslag er: Oslo konserthus Nidarosdomen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Så man skylder heller på et fullbooket konsertlokale, enn han som er sær nok til å bare ville spille på "utvalgte" steder? wut? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 NiXx: Ingen Waits fans som klager på særheten hans ettersom det er særhet han er kjent for som musiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå