Howard Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Forhåndsregistrer ÆØÅ i dag Tidligere i år antydet Norid et forventet frislipp av .no-domenenavn som inneholder Æ, Ø og Å samt samiske tegn. Nå kan du forhåndsbestille slike domener. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Dette var hyggelig, selv om jeg kunne klart meg uten. Kanskje jeg skulle skaffet meg www.øl.no? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Tviler jeg kommer til å bruke æøå i adressene mine. Og man må vel være registrert i Brønnøysundregisteret for å registrere .no domene? Eller? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Eg snakka med Domeneshop, som forteller at det blir loddtrekning seinare i år. Er det noko eg har gått glipp av her (las eg for raskt igjennom artikkelen?) Skal vi betala pengar for å registrera blåbærsysltetøy.no og så er det ikkje første mann til mølla ein gong? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hvordan kommer folk fra utlandet seg inn på slike sider? Vil det for eksempel på www.øl.no fungere om de skriver www.oel.no ? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Skal vi betala pengar for å registrera blåbærsysltetøy.no og så er det ikkje første mann til mølla ein gong? Man betaler ingenting før det er bekreftet fra Norid at man faktisk har fått domenenavnet. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hvordan kommer folk fra utlandet seg inn på slike sider? Vil det for eksempel på www.øl.no fungere om de skriver www.oel.no ? De må holde alt-tasten nede og så skrive en tallkode. F.eks. er den tyske ß alt+225... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå