oohbigbrain Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei, har idag onecall, men skal bestille htc diamond, og vurderer da nytt abb siden jeg erfarer at onecall stort sett ikke støtter andre ting ringing/sms/mms... Er på utkikk etter et abb med god støtte for ekstra programmer, oppsett av epost og helst så billig ringetid og datatrafikk som mulig. Bor ikke i Oslo... forslag??? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Støtter ikke hva? Programmer på mobilen har ingenting og si. OneCall støtter alt over pakkedata, EDGE og 3G kommer til høsten. Tror det beste er å forklare litt bedre hva du har behov for. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ja, hva du trenger støtte for hos operatøren er litt avgjørende for anbefalingene, men Telenor & Netcom har jo vært i mange år og fått seg en fin samling med tilleggstjenester Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 OneCall er jo på Network Norway, som i dag har eget nett og snart (kanskje til høsten, men aldri bekreftet 100%) får de 3G roaming fra Telenor. Det kan jo være mangelen på HSDPA som gjør at han ønsker å bytte operatør. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har også One Call som jeg mot min vilje måtte gå over til etter at jeg hadde Ipea Hades, som var et bedre abb. Irriterer meg at One Call ikke tilbyr 3G, og det i 2008. Useriøse aktører, men jeg venter til høsten og ser om det endrer seg. Om ikke skifter jeg operatør. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Network Norway, som også eier OneCall, går over til Telenor fra høsten, dette er bekreftet. Kunder vil da få tilgang til UMTS og HSDPA. Endret 25. juni 2008 av Glenn Lenke til kommentar
oohbigbrain Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Hei. Takk for svar. var kanskje litt vel hastig i min konklusjon ang Onecall, men har to kollegaer med KU990, hvorav den ene har Onecall og den andre har Tele2. Han med Onecall kunne ikke bruke alle funksjoner og programmer (youtube, googlemaps, problemer med oppsett av mail etc)... Har bestilt Diamond nå, kan jo bare vente å se. Fortsette me Onecall og se om jeg møter på problemer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå