Gå til innhold

Opera 9.5 og siste besøkte sider problem.

Anbefalte innlegg

Den funskjonen jeg elsket (kansje) mest i Opera pre-9.5 var at hvis du klikket på nedover pilen i addresse linja, og valgte en tidligere besøkt side, ble denne hentet opp til toppen av lista. I denne lista var kun sider som du hadde manuelt skrevet inn addressen til, og funket i stor grad som "bookmarks" for meg. I opera 9.5 så blir ikke siden jeg klikker på hentet til toppen, slik at jeg har oversikt over hvilke sider jeg har besøkt nylig. Har lett etter en måte å få addresse linjen til å fungere som den gjorde før men har ikke klart å finne noe svar.

Dette er en så stor irritasjon for meg, at jeg vurderer å gå over til Firefox, hvis denne nettleseren har den gamle gode funksjonen med siste besøkte på toppen.

Anders.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Bump.

Jeg lurer på akkurat det samme. Jeg vil ikke bruke bookmarks. Jeg liker addresse-linja. Men siden det er ei stund siden jeg besøkte hw.no er den langt langt nede i lista. Noen som har et svar på dette?

Bruker Opera 10. Går jeg tilbake til Opera 9.4 så funker det vel slik. Og i IE6, IE7 og IE8.

Endret av Edru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...