Cerunnir Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Den funskjonen jeg elsket (kansje) mest i Opera pre-9.5 var at hvis du klikket på nedover pilen i addresse linja, og valgte en tidligere besøkt side, ble denne hentet opp til toppen av lista. I denne lista var kun sider som du hadde manuelt skrevet inn addressen til, og funket i stor grad som "bookmarks" for meg. I opera 9.5 så blir ikke siden jeg klikker på hentet til toppen, slik at jeg har oversikt over hvilke sider jeg har besøkt nylig. Har lett etter en måte å få addresse linjen til å fungere som den gjorde før men har ikke klart å finne noe svar. Dette er en så stor irritasjon for meg, at jeg vurderer å gå over til Firefox, hvis denne nettleseren har den gamle gode funksjonen med siste besøkte på toppen. Anders. Lenke til kommentar
Edru Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Bump. Jeg lurer på akkurat det samme. Jeg vil ikke bruke bookmarks. Jeg liker addresse-linja. Men siden det er ei stund siden jeg besøkte hw.no er den langt langt nede i lista. Noen som har et svar på dette? Bruker Opera 10. Går jeg tilbake til Opera 9.4 så funker det vel slik. Og i IE6, IE7 og IE8. Endret 2. september 2009 av Edru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå