safags Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hva syntes dere om en tatovering av tegnet. The helix altså Blir det for nerdete? Jeg syntes det er fint og mystisk. Har ganske lyst på det. Men vil høre hva dere har å si om det Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vil tro at du får bedre respons ved å poste i denne tråden Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hadde vært dritstilig da, må nesten ha en sånn en gang i tiden Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det tenker faktisk jeg og på Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Fikk du tatoveringen? Kunne tenkt meg å vist hvordan det ble i ,ettersom jeg tenker å skaffe meg en selv Endret 9. oktober 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) I mine øyne blir det for nerdete. Men dritt nå i hva andre mener. Har du lyst på en så skaffer du deg en. Endret 9. oktober 2008 av toeblast Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Nerdete Nerdete ville vel være å få Doctor Who eller Star Wars logoen .... men Helixen ville vel bare vært "kult" eller iallefall stilig... Endret 9. oktober 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har litt lyst på en sånn tatovering, og den som alle briefa med på halsen på sesong 1 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Må minne om at SkyMarshall har tatovert Jedi Outcast logoen på armen sin. Skal en del til å få det mer nerdete enn det. Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg ville ikke ha gjort det. Bestill heller et helix kjede Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Må minne om at SkyMarshall har tatovert Jedi Outcast logoen på armen sin. Skal en del til å få det mer nerdete enn det. Indeed I have ... hoho ... og jeg vurderer Star Trek logoen. Kom ikke her å fortell meg at tribal-tatoos som "ingen" andre har er kult. Eller, du kan fortelle meg det - men jeg hører ikke etter Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) http://images.google.com/images?q=quake%20tatoo Har du lyst på det så synes jeg du skal få den på deg. Den fra heroes altså. Du skal ikke gå for noe mer i star wars universet da SkyMarshall? Endret 4. januar 2009 av Veritas_ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Quake skjer 15. Januar Og HAHA nei ... så drøy er jeg ikke. Holder med de tøffe symbolene som bare hardbarka nerds veit hva betyr. Quake er dog litt mer kjent, men det er også goooode minner Så jeg tar det med glede. Endret 4. januar 2009 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Jeg skal ikke lyve. Har alvorlig tenkt på en quaketatoo selv. Du er iallefall en inspirasjon til trådstarteren at en bare får kjøre på med det en selv vil. Bare ett siste hint. Pass på plasseringen. Endret 5. januar 2009 av Veritas_ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Haha hoy ... ja nei blir på venstre underarm Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har veldig lyst å få helix symbolet på leggen men jeg tenker også å få en av disse på nakken : men jeg må nok vente til sommeren før jeg kan gjøre noe med det Lenke til kommentar
safags Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Vurderte den også Kanskje med "Made in Norway" under, men det blir for harry. Men er fortsatt på tenke stadiet. Endret 25. januar 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 i want this. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 lett! Ikke akkurat der, og kanskje ikke akkurat denne versjonen, men noe som denne : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå