n4w Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Seikon no Quaser. Er ikke det ecchi nok, da vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Seikon no Qwaser er et rent mesterverk. <3 Endret 2. oktober 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hvor er det dere finner animene? Driver å ser etter Buccano!, men finner ikke helt ut hvor det er best å laste end fra for å få alle episodene. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Anime-Access for enkeltvis nedlastninger, torrents for pakker. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Bestem serie, sjekk MyAnimeList på den valgte serie, bla til bunnen på siden, velg den gruppen som er på toppen, klikk på det og gå til hjemmesiden dems. Der finner du en torrent som inneholder hele serien. (Under Bittorrent/Torrent eller Projects mest sannsynlig). Etterhvert får du gruppen som du liker bedre enn andre, selvom de ikke er "best", men i starten kan det være greit å sjekke ranken på MAL eller AniDB. Som Agentspoon sa, Anime-Acess for enkeltepisoder. Finnes mange dedikerte anime-trackers, både public, semi-public og private, men det er ikke nødvendig for å finne vanlige, populære serier. Endret 16. juni 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Anbefaler One Piece på det sterkeste, selv om episode 504 ikke fungerer for øyeblikket: Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg vil bare ambefale Sumomomo Momomo på det sterkeste. Helt epic humor og en slags skrell av kenichi the strongest diciple i kvinnelig form. Veldig morsom. Momoko! You are going to marry the strongest man, and produce the strongest offspring! -- Haaaaai! Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Mulig dette blir feil tråd, men fant ikke noe annet. Kan dere anbefale meg en anime? Har sett Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Elfen LiedHigurashi Umineko Ergo Proxy Ga-Rei Zero (en del) Naruto (det som har kommet av Steins;Gate Ghost Hunt Highschool of the dead Leter etter noe med: Karakterer man kan like. Epic fighting. Litt ecchi (litt som HotD). Forhold mellom hovedkarakterene (HotD, Ghost Hunt, Steins;Gate (?), Ergo Proxy). Heltst ikke supermange episoder. Trenger bare inneholde en av de over. Sjanger/setting bryr jeg meg ikke så mye om. Forstår dette blir velidig generelt, men er egentlig latterilg dårlig på anime. Har ikke funnet noe selv EDIT: Er det bare hos meg skjult taggen er fucked? Endret 29. juli 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Noen anbefalinger: Black Lagoon "Okajima Rokuro is a Japanese businessman in a town full of Japanese businessmen. His normal day consists of social drinking with clients and being kicked around by his bosses. He finally gets a break though, as he's sent by his company to the tropical seas of Eastern China to deliver a disc. But his boat gets hijacked by a band of mercenaries hired to retrieve the disc. Rock (as he is newly dubbed by his captors) catches the interest of the only female merc Revy as she thinks he's worth a ransom, taking him hostage. However, the disc that was stolen has a terrible secret that's unknown to Rock, which causes massive confusion and chaos for both him and his kidnappers." Fantastisk serie med mye gøy-vold, trodde aldri jeg skulle like denne selv, men jeg elsket den. Serien har noen veldig gode pistol-dueller og nok av action til å holde deg underholdt gjennom alle de 24 episodene (hvis du tar med Second Barrage også, noe du bør). Deadman Wonderland "A massive earthquake ravaged Japan's mainland and destroyed most of Tokyo, sinking three-quarters of it into the ocean. Ten years later, the story starts with Igarashi Ganta, a seemingly ordinary, unassuming middle school student attending Nagano Prefecture's middle school. An escapee, a survivor of the great earthquake, Ganta has no memories of the tragedy and has lived a simple, normal life. This all changes one day when a strange man covered in blood and crimson armour appears, floating, out of his classroom windows. Smirking madly, this Red Man massacres Ganta's entire class and, instead of killing him, embeds a red crystal shard in his chest. Within days of the massacre, Ganta is declared the sole suspect and, following a suspiciously quick trial, is sentenced to life imprisonment in Deadman Wonderland, a massive theme-park-like prison." Denne serien går til dels under sjangeren horror, men jeg anbefaler den til deg uansett da den er en perle av en serie Går ikke så mye i detalj, men du bør sjekke ut disse 2 seriene, da jeg var ute etter noe ala det samme som deg, og da landet jeg på de 2 Endret 29. juli 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Takker og bukker. Skal nok sjekke ut Deadman wonderland. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Ikke noe problem, bare å spørre Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kan anbefale Steins;Gate på det varmeste. Kommet ut 17 episoder thus far, og det begynner og bli en god-tier anime! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Så litt på den, men en venn av meg spoilet den med at han sa at: !Ikke se hvis du ikke har lyst på spoiler! Mayuri dør, og da orket jeg bare ikke se mer, hun var bare en stjernekarakter, og jeg orker bare ikke miste henne Endret 29. juli 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Se videre uansett. Uten og spoile for mye kan jeg si at med fysikklovene som styrer i den serien kan mye endre seg Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Har skjønt såpass, får se om jeg plukker den opp igjen Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Da var det sett Likte den veldig godt! Kul slåssing og gode karakterer. Musikken fortjener også noen ord, dritkul og passende fra start til slutt. Synes forresten Shiro lignet veldig på Lucy fra Elfen Lied. Noen som har noe mer? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Du kan jo prøve ut Ao no Exorcist 1 Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det noen som kan anbefale en anime med ekstremt intelligente personer? Eller blir spørsmålet litt for vagt? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Death Note. Både L og Kira er godt over fotnota imo. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Death Note ja. Kan anbefales uansett egentlig, fantastisk anime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå