Gå til innhold

Anime Anbefalinger - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Bestem serie, sjekk MyAnimeList på den valgte serie, bla til bunnen på siden, velg den gruppen som er på toppen, klikk på det og gå til hjemmesiden dems. Der finner du en torrent som inneholder hele serien. (Under Bittorrent/Torrent eller Projects mest sannsynlig). Etterhvert får du gruppen som du liker bedre enn andre, selvom de ikke er "best", men i starten kan det være greit å sjekke ranken på MAL eller AniDB.

Som Agentspoon sa, Anime-Acess for enkeltepisoder.

Finnes mange dedikerte anime-trackers, både public, semi-public og private, men det er ikke nødvendig for å finne vanlige, populære serier.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil bare ambefale Sumomomo Momomo på det sterkeste. Helt epic humor og en slags skrell av kenichi the strongest diciple i kvinnelig form. Veldig morsom.

Momoko! You are going to marry the strongest man, and produce the strongest offspring!

-- Haaaaai!

:D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mulig dette blir feil tråd, men fant ikke noe annet. Kan dere anbefale meg en anime?

Har sett

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Elfen Lied

Higurashi

Umineko

Ergo Proxy

Ga-Rei Zero

(en del) Naruto

(det som har kommet av Steins;Gate

Ghost Hunt

Highschool of the dead

Leter etter noe med: Karakterer man kan like. Epic fighting. Litt ecchi (litt som HotD). Forhold mellom hovedkarakterene (HotD, Ghost Hunt, Steins;Gate (?), Ergo Proxy). Heltst ikke supermange episoder.

Trenger bare inneholde en av de over. Sjanger/setting bryr jeg meg ikke så mye om. Forstår dette blir velidig generelt, men er egentlig latterilg dårlig på anime. Har ikke funnet noe selv :p

EDIT: Er det bare hos meg skjult taggen er fucked?

Endret av Backstabber
Lenke til kommentar

Noen anbefalinger:

Black Lagoon

14333l.jpg

"Okajima Rokuro is a Japanese businessman in a town full of Japanese businessmen. His normal day consists of social drinking with clients and being kicked around by his bosses. He finally gets a break though, as he's sent by his company to the tropical seas of Eastern China to deliver a disc. But his boat gets hijacked by a band of mercenaries hired to retrieve the disc. Rock (as he is newly dubbed by his captors) catches the interest of the only female merc Revy as she thinks he's worth a ransom, taking him hostage. However, the disc that was stolen has a terrible secret that's unknown to Rock, which causes massive confusion and chaos for both him and his kidnappers."

Fantastisk serie med mye gøy-vold, trodde aldri jeg skulle like denne selv, men jeg elsket den.

Serien har noen veldig gode pistol-dueller og nok av action til å holde deg underholdt gjennom alle de 24 episodene (hvis du tar med Second Barrage også, noe du bør).

Deadman Wonderland

29882l.jpg

"A massive earthquake ravaged Japan's mainland and destroyed most of Tokyo, sinking three-quarters of it into the ocean. Ten years later, the story starts with Igarashi Ganta, a seemingly ordinary, unassuming middle school student attending Nagano Prefecture's middle school. An escapee, a survivor of the great earthquake, Ganta has no memories of the tragedy and has lived a simple, normal life. This all changes one day when a strange man covered in blood and crimson armour appears, floating, out of his classroom windows. Smirking madly, this Red Man massacres Ganta's entire class and, instead of killing him, embeds a red crystal shard in his chest. Within days of the massacre, Ganta is declared the sole suspect and, following a suspiciously quick trial, is sentenced to life imprisonment in Deadman Wonderland, a massive theme-park-like prison."

Denne serien går til dels under sjangeren horror, men jeg anbefaler den til deg uansett da den er en perle av en serie :)

Går ikke så mye i detalj, men du bør sjekke ut disse 2 seriene, da jeg var ute etter noe ala det samme som deg, og da landet jeg på de 2 :)

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Så litt på den, men en venn av meg spoilet den med at han sa at:

!Ikke se hvis du ikke har lyst på spoiler!

Mayuri dør, og da orket jeg bare ikke se mer, hun var bare en stjernekarakter, og jeg orker bare ikke miste henne :love:

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...