kanin333 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Trenger tips til noe "puppemanga" I bokform helst, som kan kjøpes på Outland eller liknende steder. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Har akkurat sett mange trist serien nå, som Elfin Lied, Fate Stay Night, Code Geass, Death Note osv. Alle de har triste slutten synes jeg. Jeg liker alle animene nevnt over + mange fler. Liker at det er litt overnatulige ting. Behøver ikke å være så ekstremt (kan godt være det, men da må det være bra), men ikke for lite heller, da blir det litt kjedelig. F.eks. Fate Stay Night var et perfekt eksempel på hva jeg liker. Det hadde litt overnatulige ting/magi, action og romace/kjærlighet. Liker at det er action og at storyen kommer videre, men det må på en måte lige romance inn i serien for å få den perfekt. Den perfekte matchen synes nå jeg. Litt kjedelig slutt, men nesten den eneste mulige. Er det noen som har noen forslag til en Anime-serie jeg kan se? En som ligner litt på Fate Stay Night som sagt med action, overnatural og romance, men med en litt lykkeligere slutt? (Som at ingen av de viktige hovedpersonene dør, og at hovedpersonen ender sammen med den han vil, e.l.) Selvom den ikke skal være trist, vil jeg heller ikke ha en barnslig anime heller. Hvis jeg skal velge mellom det, vil jeg heller ha en god anime med gode characters, sound, plut, utvkikling osv. med en trist slutt fremfor en barnslig en som er dårlig animert. Er i humør for noe lykkelig nå. Endret 13. mars 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Trist anime? Ima, soko ni iru boku. Puppemanga? Queens Blade. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Når jeg leste forespørselen var det kun en tittel som gjentok seg igjen og igjen. Toradora! Dersom du tenker at Clannad er en berg og dalbane hvor de triste scenene huskes mest, så er Toradora! det motsatte. Den har nemlig også triste scener, men høydepunktene er på mange måter en euforie av glede istedenfor. Er vel kanskje den nest beste serien innenfor sjangeren, etter After Story. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei. Det trengs flere spillefilm anbefalinger i anbefalingstråden. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 South Park lagde i sesong 8 en episode som heter "good times with weapons", der de parodierer animekonseptet. Jeg synest egentlig at selve konseptet var ganske genialt, og jeg lurer på om det finnes en anime (type seriøs) som har et lignende konsept? 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hadde vært fint Om Bill hadde giddet å oppdatere førstesiden. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Vent til jeg har fått laget topp 5 listen i alle sjangre da. Ville gjort seg utmerket som et førsteinnlegg, i tillegg til de vanlige lenkene til personanmeldelser. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hadde vert fint om han kunne lage en liten ved siden av som det stod f.eks. " Agentspoon's Anbefalinger" eller noe slikt Bra at noen bruker tid på anbefalinger Agent Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Vi får se. Endret 19. januar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noe nytt på filmfronten? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nytt og nytt. Har kommet ut den andre filmatiseringen av Neon Genesis Evangelion. Er annonsert en OVA-serie for Berserk, og jeg venter tålmodig på film nr. 14 for Detective Conan og film nr. 8 av Hellsing Ultimate. Også Black Lagoon: Roberta's Blood Trail, samt film om The Melancholy of Suzumiya Haruhi. Mye kvalitet basert på forhåndslagde serier, men ikke så mange individuelle filmer faktisk. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 *poke poke* Hva med Higashi no Eden film 2? Burde bli subbed snart. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Den er subbet allerede, men kun en dårlig utgave. Var helt grei, men herregud så dårlig hvis du sammenligner med serien før den. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, var ikke imponert over den første filmen, så forventer ikke så fryktelig mye. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Definitivt bedre enn den første filmen, men ga liksom ingen skikkelig konklusjon. =/ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Definitivt bedre enn den første filmen, men ga liksom ingen skikkelig konklusjon. =/ Serr? Bah. Hadde håpet de ville gjøre ting litt klarere. Men neida. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Noen som vet om en film bedre enn Summer Wars? Ekskludert Grave of The Fireflies, Princess Mononoke, Toki wo Kakeru Shoujo og Eve no Jikan. Lenke til kommentar
Lnik Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Trenger en animeserie, vil at det skal være action/adventure, litt humor og litt drama. Liker sverd og pil og bue, men også magi. Den skal ha en episk historie, hvor det gode er mot det onde. Jeg har sett Fullmetall Alchemist og FMA Brotherhood, som jeg liker veldig godt, naruto og death note. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå