Crazedsquirrel Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei. Kjøpte en touch cruise brukt (to dager gammel9. Han hadde derimot ikke lastet ned eller instalert noe kart til TOMTOM, når jeg, som bor i Bergen, prøver å laste ned kart får jeg bare opp tromsø som et valg. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Siden forrige eieren alt har valgt et kart, så tror jeg ikke at du kan bytte til et annet. Men du kan jo kjøpe norden-kart da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Tillegget for hele Europa er ikke så mye, du kan sjekke prisene i butikken i TomTomHome (som du installerer på din PC). Dersom du kommer til å reise utenfor Norden, kan du like gjerne kjøpe dette med en gang. Du bør ha 2 GB minnekort (på min P3300 med TT6 tar kart versjon 6.75_1409 ca 1.5 GB). Endret 25. juni 2008 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Crazedsquirrel Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Hei. Takk for tilbakemelding og hjelp. Ordnet meg kart over vest og sentral europa, samt øst-europa på et 8 gb Scandisk minnekort (fikk det for 349 hos teknikkmagasinet). Funker som juling no. =) Mvh Øivind Lenke til kommentar
VHolum Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Siden forrige eieren alt har valgt et kart, så tror jeg ikke at du kan bytte til et annet.Men du kan jo kjøpe norden-kart da. Er det noen som kjenner til om det er opsjoner på andre kartsystemer enn TomTom, det var en nedtur, er også usikker på om det blir noe bedre: Sjekk her: http://tomtom.nystul.no/forum/viewtopic.php?t=9225 Hilsen Vidar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå