Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei, jeg har rimelig nylig kommet inn i et forhold med ei jente, vi har klina en hel del, hun sov over hos meg og det ble noe kosing, men jeg fingret ikke henne, lekte ikke med puppene hennes, og hun runket ikke meg etc. Det jeg trenger "svar" på er hvor frampå jeg burde være ang. dette, burde jeg stikke hånda rett ned i buksa hennes når vi er alene og kjøre på? Jeg på min side har ikke vært seksuelt aktiv før, men hun kom ut av et forhold for noen måneder siden hvor ejg vet at hun var det. Også, når jeg koste litt med låret hennes, sa hun at dette kilte, og flyttet litt på hånda mi, er dette et negativt tegn? Er litt nybegynner på dette temaet.. Takk: ) Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Begunn medå bevege handå VELDIG sakte mot bryset hennes, til slutt vil de være der. Hvis hun ikke har sagt nei eller tatt den vekk så kan du fortsette å bevege den SAKTE mot skrittet hennes UTENPÅ. Hvis hun stopper deg må du ta hintet, det at hun har gjort noe før betyr ikke at hun lar en hun "liker" gå intimt på henne, for alt du vet kan det ha tatt en veeeeeldig god stund for henne og la fyren innpå seg. Er det eksen min så hold deg unna ;< Sorry er litt i ørska akk nå, men vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
tameg Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ta de tiden dere trenger. Ikke press henne til noe:) GJør det som føles rett Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg mener også at du ikke skal være så altfor frempå, det er fordi man trenger tid til å bli kjent med hverandre, både sykisk og fysisk. Om du plutserlig bare kjører på så kan det hende at du skremmer henne bort! Så ta det rolig og gi dere selv tid! Ha en god kveld! Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er rart å lese om all denne frykten til gutta om hvordan gå frem og tanken på å skremme henne bort hvis vi gjør "feil" osv. Er det ikke litt rart da? Hvor mange ganger har dere sett en jente som spør om hvordan hun skal gå frem for å få sex med en gutt? Hvis det skjer er det fordi jenta er så seksuelt frustrert fordi gutten ikke har turd å ta initativ og hun har aldri lært at hun kan ta initativ selv fordi det er "skrevet" at det er guttene som skal ta initativ og ikke jentene. Har akkurat lest litt om dette så la godt merke til det nå i denne tråden. Jeg tror det henger mye sammen med at jentene skal prøve å holde gutta monogame og dermed må de jobbe godt for å få sex med jenta. Jobbing for sex betyr jo at gutten må holde seg til den ene jenta for å få den sexen han vil. Skulle han være så "uheldig" og snuble over noen andre jenter så kan han si farvel til denne jenta og dermed miste sin sex. Nå tenker jeg sånn genetisk, evolusjonspsykologi og holder kjærligheten og alt det der utenfor. Men rart er det ihvertfall. Burde muligens starte en tråd om emnet Så er det dette som noen sier at "Nei er et nei!". Sier hun nei så stopp. Mens jeg leser om jenter og damer som sier nei, når de egentlig vil, men de sier nei for å unngå skyldfølelse og kanskje litt ansvaret for det. Da har de ihvertfall sagt nei, så blei det ikke sånn allikevel hvis plutselig gutten ikke tar nei for et nei og fortsetter. Derimot er det måten det blir sagt på. Noen ganger er nei et nei, og andre ganger er nei et kanskje og et kanskje er ja. Skal ikke være lett å være gutt å finne ut av alle disse tingene, men det er nå visst sånn det er. Helt sikkert med modifikasjoner her også, men en del av dette materialet har gitt meg mening og nye forståelser. Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Men jeg synes ikke at man skal presse på på noen som helst måte, om man gjør det så kan det hende at jenta tenker at gutten bare gjør dette for sexens skyld! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Begynn med stryking på mage -> eskaler -> eskaler. Om ho ikkje vil seier ho anten ifrå (som ho fint burde klare sidan de er ilag og snakkar om alt, right?), eller så skyv ho vekk neven din. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Så er det dette som noen sier at "Nei er et nei!". Sier hun nei så stopp. Mens jeg leser om jenter og damer som sier nei, når de egentlig vil, men de sier nei for å unngå skyldfølelse og kanskje litt ansvaret for det. Da har de ihvertfall sagt nei, så blei det ikke sånn allikevel hvis plutselig gutten ikke tar nei for et nei og fortsetter. Derimot er det måten det blir sagt på. Noen ganger er nei et nei, og andre ganger er nei et kanskje og et kanskje er ja. Bland det der med alkohol og du har oppskriften på den perfekte voldektsanmeldelsen av jenter som angrer Som folk sier; nei betyr nei. But on the other hand, du burde gå frem ved å kline litt, forså å kysse hu på halsen/øreflippen og andre erogene soner. Så stryker du hånda sakte oppover armen hennes og stryker hun på toppen av brystet, rett over puppene. Så kan du gå videre nedover mot magen (alternativt droppe innom puppene for å leke litt med de, få hu litt kåt right :!: ), og stryke hun sakte på insiden av lårene (merk sakte sånn at det ikke blir så følsomt viss hun er lett kilen). Så kan du gå litt på utsiden og opp til magen igjen. Så stikker du et par fingre ned i bukse/g-streng kanten og hvisker "får jeg lov?". Er ikke verre enn det!! Sier hu nei, eller at hu ikke er klar så trekker du hånda til deg og gir hun et kyss og sier med et smil at det respekterer du Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det virket som et bra tips DMN: ) Hun er borte nå, men kommer hjem Søndag, tur hun skal overnatte her igjen, får se hva som skjer: ) Men jeg må innrømme at jeg sitter her og er litt redd for å i det hele tatt prøve. men mulig det blir litt mer naturlig når vi er sammen? får se: ) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Men jeg må innrømme at jeg sitter her og er litt redd for å i det hele tatt prøve. men mulig det blir litt mer naturlig når vi er sammen? Klart det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg