arian88 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Mindre en måned igjen Gleder meg synnsykt Lenke til kommentar
gather Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Jau gleder meg virkelig til å komme igang nå... kan aldri huske at sommeren har gått så sakte som i år. Men still... deilig med ferie. Lenke til kommentar
slogum Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Dere som går/har gått på NITH, går det mange (bra) jenter der? Lenke til kommentar
illmatic. Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Begynner på NITH i år og skal kjøpe ny bærbar PC. Lurer på om NITH har forhandlet fram noen rabatter på PCer osv til studentene? Eller er det ikke noe å vente på? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Begynner på NITH i år og skal kjøpe ny bærbar PC. Lurer på om NITH har forhandlet fram noen rabatter på PCer osv til studentene? Eller er det ikke noe å vente på? Er nok lite av denslags, diverre. Trur nok det største problemet med rabattar på bærbare PCar er at dei som sel PCane stort sett ikkje tjener noko særlig på dei i utgangspunktet, og har difor ikkje noko å lage tilbud ut ifrå. Lenke til kommentar
gather Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 hørte noe lignende og valgte derfor å bare finne en maskin som passet mitt bruk og gikk til innkjøp av den. Lenke til kommentar
Nirumano Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Litt sent innlegg, men bedre sent enn aldri! Jeg skal også begynne på NITH, valgte spillprogrammering. Har kjøpt en HP Pavilion fra netshop, virker som ein grei bærbar. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107712 Jeg bor på Anker Studentbolig, en leilighet på 35 kvadrat med egen kjøkkenkrok, eget bad så klart, 2 sovesofaer og noen bord/skrivepult. Egentlig ganske grei bolig, kjøpt skikkelig god seng på ikea (rammemadrass), bra tv-bord til min 46" samsung a559, mikrobølgeovn, og venter på hybelsteikeovn til pizza (da det bare var en gimp kokeplate der fra før). Leiligheten koster 5800 i måneden for internett, kabel tv med 18 kanaler (som jeg ikke bruker allverdens) og strøm. Da gjenstår det bare å finne raskeste veien til skolen ^^ Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Vi kan slå følge på torsdagen Jeg bor også der. Helt grei leilighet. Jeg har en på 18 m2 som egentlig holder til meg. Når økonomien tillater det skal jeg sette meg på liste for å få bytte til en slik som du har Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Heldig dere, ennå ikke fått noen hybel jeg. Har en nødløsning, men håper jeg får en egen hos OAS/SIO snart.. Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Slengt inn søknad her ? så de fremdeles annonserte på finn.no i dag Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har de fortsatt ledige hyble altså? Trodde det var så ekstremt mange som trengte hybel at det ikke var ledig noe sted... Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Om de faktisk har det skal ikke jeg uttale meg om. Men annonsen på finn.no ligger fremdeles ute http://www.finn.no/finn/realestate/object?...amp;WT.svl=Link så det er jo lov å prøve Du taper jo uansett ikke noe på å søke Endret 17. august 2008 av gather Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ja, var det jeg også (til slutt) fant ut, så jeg slengte inn en søknad nå. Så nå er det vel bare å krysse fingrene. Må vel nesten et mirakel til for at jeg skal få en når jeg søker så sent=P Men skader ikke å prøve... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har jo vært drap i blokken(e) der nå nettopp, og den vanlige megden med kriminalitet i strøket, så er vel en del som nekter å bo der, og ikke minst noen som har flyttet. Begynner dere å bli klar foran torsdagen? Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ja, sant det, hadde glemt det i farta. Kanskje det er håp for meg fremdeles da. Litt smpskummelt med tanke på det som skjedde, menmen. Jeg er klar, gleder meg til å bli kjent med folka=D Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 hehe... mye skumle typer her på kveldstid, men langt fra så ille som jeg ble fortalt. Joda ting begynner å komme i orden nå. Hvis jeg bare får dockingstasjonen min nå (mpx brukte 3 dager på å pakke den så nå har jeg bestilt hos komplett) så er alt klart.. da mangler man bare bøker Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Syns da ikke tre dager er så ille jeg da. Men så bor jeg på et sted hvor det kan å opptil ei uke før jeg får den etter at de har sendt tingen. Bøker selger vel sikkert de som går 2.kl. billig regner jeg med? Tror ikke bøkene blir noe problem. Gleder meg til å komme i gang med fagene jeg nå, spesielt Java. Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 neinei du missforstår... de brukte 3 dager på å forsøke å få den pakket og ut døra hos seg Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Okei, da så. Får håpe du får den snart da, kjedelig å vente lenge på ting. Jeg måtte vente tre uker ellerno på datan min. Multicom er trege! Men jeg er fornøyd, fikk en oppgradert versjon av den jeg egentlig bestilte=D Endret 17. august 2008 av FluffyBeast Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Den burde trille inn på postkontoret borti her tirsdags morgen. Utrolig nok har jeg fått sendingsinformasjon på epost fra komplett, men en er fremdeles registrert som åpen på nettsiden deres. Men nå fyker vi vel egentlig en smule offtopic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå