Berd Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Etter at jeg fant Vreel så ville jeg legge ut filmene jeg hadde laget opp igjennom mine tre år med Medier og Kommunikasjon ut på nettet i høy kvalitet. Dette viste seg å være vanskligere enn jeg trodde. Vreel nekter å ta i mot noe annet en .divx, noe som er rettferdig nok. Jeg lastet ned DivX converter og prøvde å konvertere en film i .mp4. Dette var ikke akseptabelt for DivX, som bestemte seg for å ikke svare lengre. Etter å ha jaktet på en annen DivX converter uten hell bestemte jeg meg for å konvertere om til .avi, forså til DivX. Dette virket, trodde jeg i hvertfall frem til jeg så resultatet. Filmen min som før var i 16:9 var nå i 4:3, og ingen instillinger jeg kunne gjøre i DivX converter kunne endre det. Etter mer jakting, både på andre convertere og forklaringer, så har jeg rett og slett gitt opp og retter meg nå mot dere i håp om en forklaring eller et kick ass konverteringsprogram som har gått under min radar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå