Shmotes Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg lager et progg hvor man fks skriver inn navn, og link til en rapidshare fil eller no... så er det en "checkbox" ved siden av som du checker ut om filen er lastet ned eller ikke, men poenget er: Kan noen gi meg en kode for at alt som står av tekst og hva som er checket ut blir lagret, så neste gang du åpner dette progget, så vil alt stå som når man sist lukket progget? PS: Hvis det absolutt ikke går ann å autolagre når man krysser ut progget, så skal jeg lage en stor "Lagre" knapp ------------------------------------------------------- ÆØÅ?`?`*Æ^Æ^*^ *ÆÅ^*Å^Æ^Å^Å***** ------------------------------------------------------- Endret 24. juni 2008 av Shmotes Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 GIEF TEH CODEZ PLOX!!!!!111 er dette Visual Basic 6.0 eller Visual Basic 2008? Du må lagre det i en fil, i VB6 bruker du "Open" funksjonen OPEN [Filnavn] FOR [bINARY/RANDOM/INPUT/OUTPUT] {ACCESS [READ/WRITE]} AS [Handle] I Visual Basic 2008 kan du skrive det i en Xml fil med XmlSerializer, eller fikse det selv med System.IO.StreamWriter. Lenke til kommentar
Shmotes Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 GIEF TEH CODEZ PLOX!!!!!111 er dette Visual Basic 6.0 eller Visual Basic 2008? Du må lagre det i en fil, i VB6 bruker du "Open" funksjonen OPEN [Filnavn] FOR [bINARY/RANDOM/INPUT/OUTPUT] {ACCESS [READ/WRITE]} AS [Handle] I Visual Basic 2008 kan du skrive det i en Xml fil med XmlSerializer, eller fikse det selv med System.IO.StreamWriter. Visual Basic 2008 Lenke til kommentar
brgr Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvilke inputs eksisterer i formen din sa du sa du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå