Gå til innhold

Kjøp av bassforsterker >5000

Khaffner

Anbefalte innlegg

Jess, tiden er inne for en bassforsterker. Jeg vil egentlig bare ha masse effekt og kvalitet for pengene, da jeg har ca alt jeg trenger av effekter i pedalform(se profilen min).

Jeg kommer til å bruke den på gutterommet, på bandøving og kanskje på scenen. Hvor mange watt vil jeg trenge? Jeg vil gjerne også ha litt mer enn det jeg trenger, bare for å være på den sikre siden og ungå eventuell uønsket vreng.

Jeg vil gjerne ha alle skruknotter og plugger foran, ikke oppå. Som nevnt i tittelen, prisen skal holdes under 5000 med mindre noen klarer å overtale meg til å overstige dette.

Alle forslag mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp av bassforsterker >5000
Som nevnt i tittelen, prisen skal holdes under 5000 med mindre noen klarer å overtale meg til å overstige dette.

Beklager, men jeg klarer ikke å unngå å pirke her. Emnetittelen din sier du vil ha en forsterker til over 5000 kroner. :)

Utover dét, har jeg dessverre ikke noen videre peiling på bassforsterkere, men hvis du går til www.Sound1.com og klikker deg fram til "Bassforsterkere til under 5000kr", så får du i alle fall noen ideer om hva du kanskje ender opp med. :)

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

5000> betyr femtusen og utover, >5000 betyr inntil 5000 tenker jeg.

Jeg har sett på sound1, det beste som dukket opp var Cube 100, men den funker ikke helt for meg, både med tanke på alle effektene og hvor knappene er.

Hva med denne?

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

En stund siden jeg hadde "krokodilletegn" på skolen, men betyr ikke "krokodilletegn" mot tallet (<7000) at det er det største? Altså at det er største pris? Kanskje jeg tar feil, vi hadde ikke karakterer på barneskolen så kanskje jeg strøk førsteklasse mattematikk uten å vite det :p

Jeg kjøpte en AKG-forsterker med min første bass, en forsterker jeg syntes gav mye fint fra seg. Men jeg har ikke modellnummeret forran meg, og virker heller ikke som Sound1 selger AKG :|

Jeg får se om jeg finner noe på andre musikkbutikker på nett mens jeg sitter her på jobben og sturer.

Lenke til kommentar

"Bassforsterker > 5000" betyr "Bassforsterker som er 'større enn' 5000"

"Bassforsterker < 5000" betyr "Bassforsterker som er 'mindre enn' 5000"

Det som "gapes over" av krokodilletegnet er det største, og i din emnetittel er dette bassforsterkeren, ikke summen på 5000 kroner. Altså, betyr emnetittelen din at du vil ha en bassforsterker som koster mer enn 5000 kroner.

Dette får være nok off-topic/pirk for denne tråden, synes jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...