NilsiT Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Jeg mener jo det at det ikke er syklistens feil at billisten har et hissig temperament! Btw, tror dette er hva vi kaller selvmotsigelse! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Det hjelper ikke med lynrask og god oversikt om syklisten kommer i full fart ifra en dødvinkel, bak et kjøretøy eller lignende. I det ene øyeblikket er syklister "i veien" fordi de sykler litt saktere enn bilistene ønsker å ferdes, men sannelig så oppleves raske syklister også som "et problem". Jeg har flere ganger opplevd å bli tutet på når jeg i godt driv kjører forbi en nesten stillestående bilkø, syklister må altså for all del aldri få bli raskere enn bilene? Bilister, bestem dere! Og de få gangene syklisten må ned i 15-20 km/t opp en bakke, så klarer de fleste biler å kjøre så raskt at en trygg passering maks tar et par sekunder. Dakkars dere som ikke klarer å vri på rattet to ganger for å komme forbi i superbilene deres. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå