Gå til innhold

PlayStation 3 klikke på nettet igår

Anbefalte innlegg

Hei sann..

Igår så satt jeg å spillet litt, og så slo jeg av, for så å gå inn på www.hardware.no, altså denne siden, via PS3èn..

Da kom jeg så vidt inn på siden, menyen på venstre side kom frem, og det var det.. Da hang den seg, funket ikke å trykke på noen som helst knapper på kontrollen..

Endte med at jeg måtte holde fingeren på den av/på knappen foran på ps3èn inne i 10-15sek.. Da pep den og skrudde seg av. Skrudde den på rett etter, og så ut som alt funker som det skal igjen.. Flere som har opplevd det samme?

Kan jeg ha skadet noe i harddisken eller noe på ps3èn? Ettersom jeg holdt knappen inne, og den pep og skrudde seg av??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei sann..

Igår så satt jeg å spillet litt, og så slo jeg av, for så å gå inn på www.hardware.no, altså denne siden, via PS3èn..

Da kom jeg så vidt inn på siden, menyen på venstre side kom frem, og det var det.. Da hang den seg, funket ikke å trykke på noen som helst knapper på kontrollen..

Endte med at jeg måtte holde fingeren på den av/på knappen foran på ps3èn inne i 10-15sek.. Da pep den og skrudde seg av. Skrudde den på rett etter, og så ut som alt funker som det skal igjen.. Flere som har opplevd det samme?

Kan jeg ha skadet noe i harddisken eller noe på ps3èn? Ettersom jeg holdt knappen inne, og den pep og skrudde seg av??

Har skjedd ett par ganger hos meg, som oftest på sider som innholder diverse javascript o.l. og tror også sannsynligheten for at det skjer er størst når jeg har flere sider åpne. :-/

Tror det er liten sannsynlighet for at du har skadet harddisken på måten du slo den av, samme jeg har gjort ett par ganger, og har alltid funket fint i etterkant. :)

Men alltid lurt å vente 15-20 sekunder, og prøve å se at det ikke foregår arbeid på harddisken når du slår av eller resetter. :)

Jeg surfer en god del med PS3'en, som oftest for å finne podcaster o.l. :)

Lenke til kommentar
Hei sann..

Pga oppdateringer var ikke noen av Sonys servere oppe igår,kanskje en utløsende faktor?

Lenke til kommentar
Er ein trist dag når ein må til å bruka antivirus på spelekonsollen sin.

Har liten tro på at virus-programmerene kommer til å klare å kjøre usignert kode på PS3, når ikke crackere eller homebrew-gjengen gjør det. :-/

Tror virus-killeren til Trend bare er en ekstra firewall til browseren, hvis noen skulle frykte Phishing, selv om jeg ikke har satt meg inn i dette. :-/

Lenke til kommentar

Kaprer litt av tråden:

Hvorfor i svingende får jeg ofte beskjed om at ps3en er tom for minne når jeg surfer med nettleseren? Spesiellt skjer dette om jeg har surfet en del på psn store.. Trodde dette var noe en slapp å oppleve i det 21.århundre, for dårlig!

Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...