Gå til innhold

Offline co-op spill til 360!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har noen av dere anbefaling til offline co-op spill?

 

Spill jeg har:

Gears of War (delt skjerm)

LEGO Star Wars (samme skjerm)

LEGO Indiana Jones (samme skjerm)

Army of Two (delt skjerm)

 

Anbefalt av dere så langt:

Tom clancy rainbow six vegas 1 og 2 (delt skjerm)

Marvel Ultimate Alliance (samme skjermen)

The Simpsons Game (delt skjerm)

 

Så langt er egentlig LEGO spillene de mest tilfredstillende, begge spiller på samme skjerm/område.

 

Army of Two er også gøy (selvom den fikk dårlig kritikk), men litt stress med delt skjerm.

 

GoW var ikke like bra som Army of Two (i vår meining)også stress med delt skjerm.

 

 

På PS2 husker jeg at Baldurs Gate var et temmelig morsomt co-op RPG spill som vi spilte på samme skjerm (ikke delt), men det virker som om 360 mangler den typen spill.

 

Håper dere kan hjelpe meg og komme med forslag!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra tråd, jeg lurer faktisk om det samme. Som du sier er Gears of War litt plagsomt i co-op, man ser jo ingenting av det som skjer rundtom.

Det eneste jeg kommer på er Marvel Ultimate Alliance der du kan spille opp til 4 på samme skjerm.

 

MarvelUltimateAllianceScreens8.jpg

 

BG på PS2 var veldig gøy ja, men for kort. Xbox360'en er dessverre veldig svak på coop-fronten...

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Det eneste jeg kommer på er Marvel Ultimate Alliance der du kan spille opp til 4 på samme skjerm.

 

Ah det såg bra ut! Takk.

 

Er ofte slik at spill som er "dårlige" blir strakks mye mer morsom når du spiller sammen med noen.

 

Noen som vet hvordan de SplinterCell spillene er som co-op? Blir det delt skjerm der også?

Lenke til kommentar
Finnes vel endel spill på Live Arcade, hvis det er interessangt...

 

Å? Vel, jeg liker ikke at på Xbox Live måtte betale i mnd for å kunne spille online. :thumbdown: PC spill har klaret å holde dette gratis i alle år (med untak for MMORPG), så fatter jeg ikke hvorfor MS må melke kundene sine på dette området. Virker unødvending. Noe som er også grunnen til at jeg leiter etter offline co-op spill.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Ikke? Ok, da fjernet jeg det. Stolte på personen som anbefalte den siden jeg ikke har spillet. Takk.

 

Halo 3 virker som om det er bare Online co-op. Ivertfall når jeg googler finner jeg ingen tegne om den splitter skjermen. Så jeg fjernet den også.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Finnes vel endel spill på Live Arcade, hvis det er interessangt...

 

Å? Vel, jeg liker ikke at på Xbox Live måtte betale i mnd for å kunne spille online. :thumbdown: PC spill har klaret å holde dette gratis i alle år (med untak for MMORPG), så fatter jeg ikke hvorfor MS må melke kundene sine på dette området. Virker unødvending. Noe som er også grunnen til at jeg leiter etter offline co-op spill.

Han mente vel Live Arcade, ikke Xbox Live Gold membership. Men jeg ser ikke helt hvilke spill han sikter til. Det finnes jo Worms som er gøy med flere på samme skjerm, men det er ikke co-op akkurat.

Lenke til kommentar
Ikke? Ok, da fjernet jeg det. Stolte på personen som anbefalte den siden jeg ikke har spillet. Takk.

 

Halo 3 virker som om det er bare Online co-op. Ivertfall når jeg googler finner jeg ingen tegne om den splitter skjermen. Så jeg fjernet den også.

 

halo 3 har offline-coop . Jeg har gjort det i lage en venn. Med split screen

Endret av zampata
Lenke til kommentar
Ah Worms ja. Det er jo kanon fett, bare dersom det er den 2d versionen.... Men er den kunn tilgjengelig via Live gratis? Hm, må mulig se å koble Xboxen til nettet likevel.

Live Arcade har ingenting med online spilling å gjøre. Selv er jeg ikke XBL-betalende men kan likevel laste ned spilldemoer på Live Arcade, og evt. kjøpe dem med MS-points hvis jeg liker demoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...